Gå till innehåll

PartyPoker 50k Freeroll för skandinaver 26/3!

Nick

Recommended Posts

• Svars 202
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Nej, och nej. Det räcker att ngn ha haft deg på kontot. be nån polare interaccounta bara.

Skulle dega över till en polare pga detta i ett annat ärende och fick som svar att "inter account transfers does not count as a valid deposit with regards to freeroll eligbility" typ.

Så what gives?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nej, och nej. Det räcker att ngn ha haft deg på kontot. be nån polare interaccounta bara.

Skulle dega över till en polare pga detta i ett annat ärende och fick som svar att "inter account transfers does not count as a valid deposit with regards to freeroll eligbility" typ.

Så what gives?

Om man är affiliate så kan man föra över via en annan funktion som räknas som en riktigt insättning, om någon behöver hjälp så hör av er eller leta reda på någon polare som är det

(uhm, jag hoppas jag inte bryter mot någon regel?)

Länk till kommentar

Nice, vilken svensk tid börjar den?

20:05

15:05 ET är 20:05 CET (Ja, 5 timmar, inte 6 då europa går över till sommartid i helgen, USA gör det först nästa vecka).

Turneringen börjar 21:05 svensk tid, inte 20:05 som du skrivit. Om de korrigerat tiden eller inte vet jag ej, men om man tittar på PartPokar nu så börjar den om ca 8 timmar (klockan är nu ca 1 på eftermiddagen) så det blir kl 21:05.

Länk till kommentar

Tycker dem borde köra 200 raked hands krav. Folk sätter in pengar för att köra frirullen. Kommer nog regga min flickvän, kul att dem har frirullarna dock.

"DE gav bollen till DEM."

"DE har fel."

"Jag såg DEM."

Studera ovanstående meningar och försök hitta två grammatiska fel du gjort i din post.

Tips:

DE = Samma form som JAG

DEM = Samma form som MIG

"Mig tycker om glass" = Fel

"Han var elak mot jag" = Fel

Länk till kommentar