Nick Postad 24 Mars , 2006 Rapport Share Postad 24 Mars , 2006 Då var det dags igen, bara in o regga och upprätta hedern Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
pozz2 Postad 24 Mars , 2006 Rapport Share Postad 24 Mars , 2006 tackar Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
richardd Postad 24 Mars , 2006 Rapport Share Postad 24 Mars , 2006 Nice, vilken svensk tid börjar den? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Juster Postad 25 Mars , 2006 Rapport Share Postad 25 Mars , 2006 Får hoppas de kör med skandinavisk tid. 50k var inte illa Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
savage28 Postad 25 Mars , 2006 Rapport Share Postad 25 Mars , 2006 fan va nice nu är hyran betald Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Question Postad 25 Mars , 2006 Rapport Share Postad 25 Mars , 2006 måste man ha pengar insatta eller någon gång ha gjort en insättning för att vara med? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
eusebio Postad 25 Mars , 2006 Rapport Share Postad 25 Mars , 2006 Nej, och nej. Det räcker att ngn ha haft deg på kontot. be nån polare interaccounta bara. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
eurythmech Postad 25 Mars , 2006 Rapport Share Postad 25 Mars , 2006 Nej, och nej. Det räcker att ngn ha haft deg på kontot. be nån polare interaccounta bara. Skulle dega över till en polare pga detta i ett annat ärende och fick som svar att "inter account transfers does not count as a valid deposit with regards to freeroll eligbility" typ. Så what gives? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Question Postad 25 Mars , 2006 Rapport Share Postad 25 Mars , 2006 Fan va synd, jag var grymt sugen på att lira den. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
BOGiS Postad 25 Mars , 2006 Rapport Share Postad 25 Mars , 2006 Den ligger ute nu för registrering ? Jag ser den inte... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
serenity Postad 25 Mars , 2006 Rapport Share Postad 25 Mars , 2006 Tournaments -> Special. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kontio Postad 25 Mars , 2006 Rapport Share Postad 25 Mars , 2006 Tackar Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Brimer Postad 25 Mars , 2006 Rapport Share Postad 25 Mars , 2006 bra, behöver lite extra semesterpengar Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
rockefeller Postad 25 Mars , 2006 Rapport Share Postad 25 Mars , 2006 Finns det nån hake? Satte precis in lite stålar för att cleara pokeroffice bonusen. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
flibben Postad 25 Mars , 2006 Rapport Share Postad 25 Mars , 2006 Nej, och nej. Det räcker att ngn ha haft deg på kontot. be nån polare interaccounta bara. Skulle dega över till en polare pga detta i ett annat ärende och fick som svar att "inter account transfers does not count as a valid deposit with regards to freeroll eligbility" typ. Så what gives? Om man är affiliate så kan man föra över via en annan funktion som räknas som en riktigt insättning, om någon behöver hjälp så hör av er eller leta reda på någon polare som är det (uhm, jag hoppas jag inte bryter mot någon regel?) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
AAisking Postad 25 Mars , 2006 Rapport Share Postad 25 Mars , 2006 bra, behöver lite extra semesterpengar lool ser fram emot att knocka ut dig ur turneringen. PÅ bubblan!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Loveless Postad 25 Mars , 2006 Rapport Share Postad 25 Mars , 2006 Nice, vilken svensk tid börjar den? 20:05 15:05 ET är 20:05 CET (Ja, 5 timmar, inte 6 då europa går över till sommartid i helgen, USA gör det först nästa vecka). Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Reaper Postad 25 Mars , 2006 Rapport Share Postad 25 Mars , 2006 Finns det nån hake? Satte precis in lite stålar för att cleara pokeroffice bonusen. Finns ingen hake, freerollen är väl bara till för att locka folk till deras sajt.. är väl deras 4e nu på rätt så kort tid (?). Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Gurkansvenne123 Postad 25 Mars , 2006 Rapport Share Postad 25 Mars , 2006 Tycker dem borde köra 200 raked hands krav. Folk sätter in pengar för att köra frirullen. Kommer nog regga min flickvän, kul att dem har frirullarna dock. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Backemann Postad 26 Mars , 2006 Rapport Share Postad 26 Mars , 2006 Nice, vilken svensk tid börjar den? 20:05 15:05 ET är 20:05 CET (Ja, 5 timmar, inte 6 då europa går över till sommartid i helgen, USA gör det först nästa vecka). Turneringen börjar 21:05 svensk tid, inte 20:05 som du skrivit. Om de korrigerat tiden eller inte vet jag ej, men om man tittar på PartPokar nu så börjar den om ca 8 timmar (klockan är nu ca 1 på eftermiddagen) så det blir kl 21:05. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Krilla Postad 26 Mars , 2006 Rapport Share Postad 26 Mars , 2006 När är man i ITM, och var hittar jag den sidan där prisplatserna finns. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
serenity Postad 26 Mars , 2006 Rapport Share Postad 26 Mars , 2006 Det beror på hur många som är med i turneringen. http://www.partypoker.com/tournaments/types_tournament/multi_table/payout_structure.html Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Infinitiv86 Postad 26 Mars , 2006 Rapport Share Postad 26 Mars , 2006 Top 220 får 35 som minst har jag för mig Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
-PK- Postad 26 Mars , 2006 Rapport Share Postad 26 Mars , 2006 Vad är maxdeltagarantal? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Nick_the_Swede Postad 26 Mars , 2006 Rapport Share Postad 26 Mars , 2006 Tycker dem borde köra 200 raked hands krav. Folk sätter in pengar för att köra frirullen. Kommer nog regga min flickvän, kul att dem har frirullarna dock. "DE gav bollen till DEM." "DE har fel." "Jag såg DEM." Studera ovanstående meningar och försök hitta två grammatiska fel du gjort i din post. Tips: DE = Samma form som JAG DEM = Samma form som MIG "Mig tycker om glass" = Fel "Han var elak mot jag" = Fel Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts