Nusseman Postad 24 Mars , 2006 Rapport Postad 24 Mars , 2006 Nästa gång det blir i Grebban ska jag fan vara hemlös så en flytt slipper krocka Jag med... Citera
Esperit Postad 24 Mars , 2006 Rapport Postad 24 Mars , 2006 Jag lollar er här är det jätteroligt! Mer hån kommer antagligen när parre slaskat ut sig eller Bison eller Emily kommer förbi. Citera
eurythmech Postad 24 Mars , 2006 Rapport Postad 24 Mars , 2006 Jag lollar er här är det jätteroligt! Mer hån kommer antagligen när parre slaskat ut sig eller Bison eller Emily kommer förbi. Tänkte slänga ut en utmaning innan turneringen, men hann inte Tänkte spela två-manna last shortest. Jag tar Parre och Bison, andra får välja två valfria (andra) spelare. Först att förlora "sin" duo förlorar betet. Motståndaren får dubbelt betalt av mig. Men...nu är det ju för sent Citera
Esperit Postad 24 Mars , 2006 Rapport Postad 24 Mars , 2006 Hånet ligger tätt över lokalen när bollen och slaskdanne går förbi och skriker "kolla vilket fiskstim!!" och skrattar. Jag ser först inte varför de skrattar så jag går fram och kollar, blado shahin och simon sitter vid samma bord bredvid varandra och ser jättesöta ut! Så givetvis skrattar jag också till och simon beordrar med sträng röst mig att genast gå. Tydligen har det varit fler framme och skrattat. Fish galore, nu ska Lina gå och ta kort av de tre små rara musketörerna. Citera
Esperit Postad 24 Mars , 2006 Rapport Postad 24 Mars , 2006 Parre är kall, men vad annars är nytt? Emily, Lasse, Nina och Viet sitter utspridda i lokalen och ser allmänt glada ut. Ingen har katastrofalt dåligt eller bra med marker. Citera
finnnimme Postad 24 Mars , 2006 Rapport Postad 24 Mars , 2006 Det är för många ansikten för att komma ihåg, men många välkända stockholmsspelare är det sannerligen:Shahin, Hjalmar, Victor (diskborste), Simon och Rosen är några få bland mängden. 8 spelare från lilla Ronneby är i grebbestad o spelar poker . Slå det. Citera
Esperit Postad 24 Mars , 2006 Rapport Postad 24 Mars , 2006 Djee, be dom komma till Linas och min hörna och skriva lite Go Ronneby!! För övrigt är sylt-simon ute, HeyPimp och HeyHoneys går det bra för. Eller, ingen av dom ligger under startstack .. Kanske inte så bra, men inga katastrofer är alltid bra .. jag är _positiv_ idag! Parre är fortfarande KALL! Citera
TANDEMCYKELN Postad 24 Mars , 2006 Rapport Postad 24 Mars , 2006 Vänner, Ni som skriver på 24hpokernews, får gärna skriva ut nick på de personer ni tar bilder på. Det vore trevligt att få ett nick till bilderna man ser. Bison såg inte alls ut som jag förväntat mig. Citera
Esperit Postad 24 Mars , 2006 Rapport Postad 24 Mars , 2006 Avsaknad här: Är nere på 7500, tappat 3k när jag vek J9 på K Q 10 flopp, foldade efter omslag: all in visar AJ .. Bra fold Daniel säger vi! Citera
Esperit Postad 24 Mars , 2006 Rapport Postad 24 Mars , 2006 Nu är det matpaus om fyra minuter, 573 spelare kvar av 591. Citera
Esperit Postad 24 Mars , 2006 Rapport Postad 24 Mars , 2006 Mats Iremark har 27.100 och ett STORT leende. Citera
Esperit Postad 24 Mars , 2006 Rapport Postad 24 Mars , 2006 Vänner, Ni som skriver på 24hpokernews, får gärna skriva ut nick på de personer ni tar bilder på. Det vore trevligt att få ett nick till bilderna man ser. Bison såg inte alls ut som jag förväntat mig. Lina ska skriva ut namn, inte nick.. annars är det Imanz på andra bilden, HeyJohan på tredje, Hjalmar på fjärde, Mikael Westerlund och en stående bollen på femte, ensam Mikael på det sjätte, ensam bollen på det sjunde och så vidare.. Avsaknad är 12k efter att ha bustat expressen-joel säger han! Go Avsaknad!! Citera
ParadiseEric Postad 24 Mars , 2006 Rapport Postad 24 Mars , 2006 Nya snygga bilder uppe från Grebbestad! Nu är det matpaus http://se.sportingbet.com Mvh Sportingbet Citera
sata Postad 24 Mars , 2006 Rapport Postad 24 Mars , 2006 Hur går det för Oskar Edespong? (jezaja) Citera
Esperit Postad 24 Mars , 2006 Rapport Postad 24 Mars , 2006 Oscar låg på 4k innan paus. Nu är Hickmott ute också. Skitspel låter han hälsa. Citera
Esperit Postad 24 Mars , 2006 Rapport Postad 24 Mars , 2006 Pausen är över också. Esperit är full. Sostlind och lina är på god väg. Citera
Esperit Postad 24 Mars , 2006 Rapport Postad 24 Mars , 2006 Parre är ute, han ställde efter tre limpare i position cut off. Han hade 8 7 i klöver. Jorian Engelbrektsson är ute, QQ och Jack Hanssen gick all in med AKo, Jorian synade. Kung på floppen. Hickmott ute med 88 mot JJ. Allin på turn. Baller är ute, J10s, allin preflop, mot 77. KQ5 flop och ingen träff. Tack och hej. Blev shortstacked efter QQ från sb, när bb steksynade och träffa tvåpar med A7o. Citera
parre Postad 24 Mars , 2006 Rapport Postad 24 Mars , 2006 Vad ska man göra? Massa döda pengar i potten, syn av A6, ingen klonk - livet är hårt ibland. Jättevärde på CG iaf, plus 1500 på trekvart under matpausen. Nu en kall öl - life is good. Citera
Esperit Postad 24 Mars , 2006 Rapport Postad 24 Mars , 2006 Morgan Freeman är ute, Morgan åkte till sist - shortstacked - ut med två par mot färg. Morgan gnäller om att han synade med 2 4 i färgen .. men så är Morgan lite gnällig nu, men det är helt okej. Man får steama lite när man just åkt ut. Morgan är trevlig ändå. Citera
chievo85 Postad 24 Mars , 2006 Författare Rapport Postad 24 Mars , 2006 haha är freeman lika rolig i verkligheten som på pf? måste ni ju bara fixa kort på! Citera
Esperit Postad 24 Mars , 2006 Rapport Postad 24 Mars , 2006 Både Hjalmar och Sostlind är ute Men å andra sidan ser Jorian glad ut, nu får han en kamrat att slaska cg med Sostlind hänger sig kvar och ser längtansfullt på borden där turneringsspelet fortfarande pågår. Citera
Esperit Postad 24 Mars , 2006 Rapport Postad 24 Mars , 2006 Freeman är roligare i verkligeten än på forumet *Joanna garanterar* Citera
Esperit Postad 24 Mars , 2006 Rapport Postad 24 Mars , 2006 Spelet går vidare, 25 minuter kvar tills spelet stänger för idag. Enligt parre är halva sviten vid cg-borden, så det känns lite dumt egentligen att ha åkt hela vägen till grebbestad bara för att spela här .. Men så finns det ju utmärkta festmöjligheter - och det är ju inte illa! Citera
Sjoberginho Postad 24 Mars , 2006 Rapport Postad 24 Mars , 2006 "På tavlan står det att 463 spelare är kvar men det kommer att vara betydligt fler innan kvällens spel är över" Färre misstänker jag det ska vara, istället för fler... Citera
Esperit Postad 24 Mars , 2006 Rapport Postad 24 Mars , 2006 Spelet klart för ikväll: Avsaknad har 8500 - han hälsar: Det är riktigt kallt Krauken är kvar med: 14.100 - Jag spelar bra, det är alla andra som är dåliga .. och så har jag otur. Men mest av allt är det kalla kort. Och elaka människor. Privat bild på Krauken: David Palmstål: 26.750 - No comments . Ska se om det kan finnas fler som inte bara springer förbi mot ölen utan vill meddela vad de har kvar. Citera
Recommended Posts