HeyJohan Postad 23 Mars , 2006 Rapport Postad 23 Mars , 2006 Kan rapportera om galen action här i Grebbestad redan nu på torsdagskvällen! - Det snöar! - Jag tror jag såg en annan spelare för ett tag sen när jag kikade ut genom hotellfönstret. Men jag är inte säker... - Sex And The City på TV! - 3G-kortet funkar (man kan PF-surfa! weee!) - 2 personer i baren! (varav en är bartendern) Vet inte om jag pallar mer i morgon Mvh Johan Citera
Kricka Postad 23 Mars , 2006 Rapport Postad 23 Mars , 2006 Jo det fungerar. Men kostar 110:- per natt. Gratis i lobbyn dock. Citera
Blado Postad 23 Mars , 2006 Rapport Postad 23 Mars , 2006 Håll koll på Nils. rödhårig med svitentshirt. Tror han kommer ro hem hela skiten Citera
DunderKlump Postad 23 Mars , 2006 Rapport Postad 23 Mars , 2006 2 personer i baren! Har du MBL-förhandlat med magmunnen? Citera
HeyJohan Postad 24 Mars , 2006 Rapport Postad 24 Mars , 2006 DunderKlump: Tja...den lämnade förhandlingarna när jag hotade att köra Bacardi Limon till frukosten. Antar att vi har en bra nivå på terrorbalansen Mvh Johan Citera
DunderKlump Postad 24 Mars , 2006 Rapport Postad 24 Mars , 2006 Säker på att den lämnat förhandlingarna och inte kör en lockout imorrn? Citera
erras Postad 24 Mars , 2006 Rapport Postad 24 Mars , 2006 Nu ska jag iväg och styra upp inför vår bussresa ner... kl 10 åker vi Citera
Luap Postad 24 Mars , 2006 Rapport Postad 24 Mars , 2006 Lycka till allesammans! Själv fick jag stanna hemma eftersom en snowboardresa med polarna kallade. Nu får ni allt visa att pf.nu har sveriges bästa pokerspelare! Citera
fraallan Postad 24 Mars , 2006 Rapport Postad 24 Mars , 2006 Lycka till allesammans! Själv fick jag stanna hemma eftersom en snowboardresa med polarna kallade. Nu får ni allt visa att pf.nu har sveriges bästa pokerspelare! Vore la konstigt om ingen från pf tar hem detta eller? 90% av alla som lirar där är la medlem på pf.nu ? Citera
freeman Postad 24 Mars , 2006 Rapport Postad 24 Mars , 2006 och självklart så kommer freeman till grebbesta och "piffar" upp närvaron Citera
Mjukis Postad 24 Mars , 2006 Rapport Postad 24 Mars , 2006 Mkt bra uppkoppling i lobbyn (gratis är gott) Mkt bra hamburgetallrik i restaurangen (inte gratis men gott) Gänget hemifrån har fått en gammal punka på ett wisigt däck så dom blir sena, inte för sena hoppas jag, känner skaplig oro nu! Inte bra. Tack för sightseeing´en igen Johan! Nu jävlar börjar det ramla in folk.... Citera
freeman Postad 24 Mars , 2006 Rapport Postad 24 Mars , 2006 jag åker ensam i bilen om någon behöver panik upphämtning etc så ring min mobbe 070-239 51 87 Citera
Esperit Postad 24 Mars , 2006 Rapport Postad 24 Mars , 2006 Shuffle up and deal! Det ser jättefint ut här, Niklas Gustavsson - turneringsledaren - har just kört en genomgång om reglerna och nu låter hela den jättelika lokalen av marker.. Citera
Esperit Postad 24 Mars , 2006 Rapport Postad 24 Mars , 2006 Avsaknad sitter precis vid Lina och mig på bord 8, och HeyJohan sitter ett bord neråt på bord 15. Bollen och HeFo är försenade men kliver nu in genom dörren med slaskdanne. Jorian smiter in lite sent och försöker hitta bord 52. Peter Hedlund går som en kaninin på speed genom lokalen och ser ut att ha en störttrevlig upplevelse, och Lina knallar också på mellan borden med paparazzikameran i högsta hugg. ska knalla runt lite i lokalen och se vad som mer händer. - första spelaren ut, lokalen rungar av applåder men han ser tillräckligt arg ut för att ingen inkräktar på hans väg mot dörren .. edit: förutom Lina Citera
Esperit Postad 24 Mars , 2006 Rapport Postad 24 Mars , 2006 Mats Iremark knallar förbi, och kommenterar leende att det är jättekul men att det är segt utan dealers.. bord fem sitter han vid, och det är av en slump det antalet händer hans bord hunnit med tills nu. Citera
eurythmech Postad 24 Mars , 2006 Rapport Postad 24 Mars , 2006 tilt tilt hur kan jag inte vara där... det är ju som wsop, fast närmre, och mindre Citera
Titti013 Postad 24 Mars , 2006 Rapport Postad 24 Mars , 2006 linköpingspoker killarna är för vassa ... dom tar hem grebbesta i år . Citera
Esperit Postad 24 Mars , 2006 Rapport Postad 24 Mars , 2006 alla ni som inte är här: ni missar något!! Citera
eurythmech Postad 24 Mars , 2006 Rapport Postad 24 Mars , 2006 Nästa gång det blir i Grebban ska jag fan vara hemlös så en flytt slipper krocka Fyllehäng i baren...last shortest bets...grytor...utköp Citera
Esperit Postad 24 Mars , 2006 Rapport Postad 24 Mars , 2006 Bollens plats är också borta, så nu jagas det plats åt honom också. Daniel Murelius aka slaskdanne sitter vid bord 60, eller .. ska väl sätta sig där när han druckit upp sin öl. Han hävdar bestämt att han och Bollen kommer att klonka hårt ikväll .. Men å andra sidan är det många andra fina klonkare här som defenitivt kommer att låta striden om klonket bli hård. Citera
Esperit Postad 24 Mars , 2006 Rapport Postad 24 Mars , 2006 Det blir inga bilder, men det finns bilder på http://24hpokernews.com/live.aspx som Lina lägger upp lite då och då. Citera
Esperit Postad 24 Mars , 2006 Rapport Postad 24 Mars , 2006 Det är för många ansikten för att komma ihåg, men många välkända stockholmsspelare är det sannerligen: Shahin, Hjalmar, Victor (diskborste), Simon och Rosen är några få bland mängden. Citera
Recommended Posts