HeyJohan Postad 23 Mars , 2006 Rapport Postad 23 Mars , 2006 Och här kommer en liten överraskning: Den spelare som placerar sig bäst nere i Grebbestad av de som bär Heypoker-kläder och har dem på sig från senast lördag morgon och framåt får en liten bonus av oss: €1.000 insatta på sitt konto. Detta görs med tanke på att det är cirka 30 spelare på plats som kommer att bära Heypoker-kläder samt att jag har några extra t-shirts om nån är intresserad Vinnaren kommer självklart att presenteras i den här tråden! Mvh Johan Citera
Rille Postad 26 Mars , 2006 Rapport Postad 26 Mars , 2006 Du kände på dig att du skulle vinna? Citera
arsenalrulez Postad 26 Mars , 2006 Rapport Postad 26 Mars , 2006 Verkar väl dumt om Johan ska ta pengarna själv så jag tänkte ja kunde offra mej, PMa för kontouppgifter och så Citera
DaHe Postad 27 Mars , 2006 Rapport Postad 27 Mars , 2006 Ryssen scoopar bonus-pris genom att ställa mot Johan hela tiden. Det e lågt Ryssen! Citera
HeyJohan Postad 27 Mars , 2006 Författare Rapport Postad 27 Mars , 2006 Och åker handen efter mig. Fantastiskt... Mvh Johan Citera
suudde Postad 27 Mars , 2006 Rapport Postad 27 Mars , 2006 HeyJohan - Det var ju tur att du inte scoopade hem priset själv, för då hade det luktat B2B-riiiiiiiig!! Citera
Recommended Posts