iremmats Postad 10 April , 2006 Rapport Postad 10 April , 2006 Jag har blivit övertalad att spela. Citera
fraallan Postad 11 April , 2006 Rapport Postad 11 April , 2006 Jag har blivit övertalad att spela. stakkars dig ! =) lycka till då mannen! Citera
fraallan Postad 11 April , 2006 Rapport Postad 11 April , 2006 Hur anmälde man sig sa du? Ser inte något definitivt svar Anmäl dig igenom att maila henke. Citera
Timmi Postad 18 April , 2006 Rapport Postad 18 April , 2006 Ville bara om påminna om att det inte är långt kvar!!! Det börjar bli knappt med platser, så ni som har tänkt att spela anmäl er nu!!! Bankgiro kommer upp senast fredag ANMÄL ER NU!!! Citera
djhenke_82 Postad 21 April , 2006 Författare Rapport Postad 21 April , 2006 Så nu var det klart med bank giro kontot. Nu är det bara att anmäla sig så kommer det mer info via mail. Vi har just nu 60 platser kvar men vi hoppas på fullt. Sista dagen för att betala in kommer att vara 28:de april. Då kommer vi eventuellt kunna betala tillbaka till alla som anmält sig om vi inte när 80 startade. Mer info kommer finnas på hemsidan. Citera
djhenke_82 Postad 21 April , 2006 Författare Rapport Postad 21 April , 2006 Så nu var det klart med bank giro kontot. Nu är det bara att anmäla sig så kommer det mer info via mail. Vi har just nu 60 platser kvar men vi hoppas på fullt. Sista dagen för att betala in kommer att vara 28:de april. Då kommer vi eventuellt kunna betala tillbaka till alla som anmält sig om vi inte når 80 startade. Mer info kommer finnas på hemsidan. Citera
ljungstrando Postad 22 April , 2006 Rapport Postad 22 April , 2006 Hej! Detta är mitt första inlägg här och för dom som inte vet, så är jag en av arrangörerna till Borås Pro Poker Open. Har precis läst klart hela tråden, och det känns inte som att detta framgår tydligt; _enda_ betalningsalternativ är via vårt bankgiro, inget annat! För att anmäla sig och för senaste info, kolla på hemsidan (boraspropoker.se). OBS det är inget krav att skapa ett spelkonto hos heypoker.com för att få delta i själva turneringen. Däremot har vi "bonuspriser" som heypoker skjutit till med, och dom går exklusivt till personer som har ett heypoker-konto. SÅ det finns alltså en poäng med att registrera ett konto hos nyss nämnd site. Varmt välkomna! MvH Christian. ________________ email: info@boraspropoker.se web: http://www.boraspropoker.se Citera
sulla Postad 25 April , 2006 Rapport Postad 25 April , 2006 Hur många anmälda? kommer det bli av??? Citera
minucci Postad 25 April , 2006 Rapport Postad 25 April , 2006 Min anmälan trillar in i dagarna.. Hoppas det blir av nu"! Citera
djhenke_82 Postad 25 April , 2006 Författare Rapport Postad 25 April , 2006 Det ser bra ut om nu alla betalar som har anmält sig så ska det bli av. Vi har runt 50-60 anmälda. Så se till att anmäla er nu. Sista anmälnings dagen och inbetalnings dagen är den 1 maj. Henrik "djhenke" Åberg Hemsida: http://www.boraspropoker.se Email: henrik.aberg@boraspropoker.se Citera
minucci Postad 25 April , 2006 Rapport Postad 25 April , 2006 Försökte hitta turneringen på heypoker utan framgång.. Har ni lagt ner det betalningsalternativet eller är jag yr? Citera
djhenke_82 Postad 25 April , 2006 Författare Rapport Postad 25 April , 2006 Försökte hitta turneringen på heypoker utan framgång.. Har ni lagt ner det betalningsalternativet eller är jag yr? Vi har tagit bort det vi kommer anväda oss av bank giro. Skicka ett mail till info@boraspropoker.se så kommer det mer info. Henrik "djhenke" Åberg Hemsida: http://www.boraspropoker.se Email: henrik.aberg@boraspropoker.se Citera
ljungstrando Postad 25 April , 2006 Rapport Postad 25 April , 2006 Lite snabb på tangentbordet. Werd som i Woord! =) Citera
fhaugen Postad 25 April , 2006 Rapport Postad 25 April , 2006 Blir det några satteliter eller? Citera
djhenke_82 Postad 28 April , 2006 Författare Rapport Postad 28 April , 2006 Vi kommer tyvärr att få skjuta upp Borås Pro Poker Open. Vi har inte fått in tillräckligt med anmälningar. Turneringen kommer att hållas någon gång i Augusti istället. Mer info om det kommer att komma inom snar framtid. Alla som har anmält sig kommer givetvis att ha företräde in i turneringen. Vi kommer givetvis att betala tillbaka pengar till alla beröda. MVH Borås Pro Poker info@boraspropoker.se http://www.boraspropoker.se Citera
Recommended Posts