Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

Jag brukar sälja platser där och det funkar riktigt bra. Du sätter ju själv det priset på dina $T när du ska sälja dem (det sellyouseat köper för) via pokerstarsklienten så du kan ju inte bli hustlad.

Postad
http://sellyourseat.com/

Är det en pålitlig site? någon med erfarenhet!?

aldrig hört talas om, men hade jag vetat om det hade jag kunnat sälja min satelit-vinst till wsop till nån annan lycklig sate, då jag inte kunde vara med själv.... :x

WSOP-säten kan inte säljas... första sätet är inte transfererbart. Det du säljer är W$ ellet T$

Postad

Vad är det för skillnad på w$ och t$. säg att ja spela en sat till 1000k 1050 i första pris o vi splitta med 2 kvar. vad ska ja sälja till? w eller t?

Postad
Vad är det för skillnad på w$ och t$. säg att ja spela en sat till 1000k 1050 i första pris o vi splitta med 2 kvar. vad ska ja sälja till? w eller t?

Det är två olika "valutor" på Pokerstars. T$ är värd lite mer om man vill sälja dem. Varför? Inte en aning. Om du avanmäler dig i touren så kommer du se dina T$ eller W$ i chasiern. Eftersom jag gissar att det är en biljett till $1M guar som du ska splitta så vet jag att du kommer få T$.

Postad

Det är två olika "valutor" på Pokerstars. T$ är värd lite mer om man vill sälja dem. Varför? Inte en aning. Om du avanmäler dig i touren så kommer du se dina T$ eller W$ i chasiern. Eftersom jag gissar att det är en biljett till $1M guar som du ska splitta så vet jag att du kommer få T$.

vi var 2 st kvar så vi splitta 50/50 genom att meila supporten fick 525 var plus 41 dollar ...har fått 525 i tournament dollar...det är T$ då eller?