Gå till innehåll

SellYourSeat.com, pålitligt?


rai

Recommended Posts

http://sellyourseat.com/

 

Är det en pålitlig site? någon med erfarenhet!?

 

aldrig hört talas om, men hade jag vetat om det hade jag kunnat sälja min satelit-vinst till wsop till nån annan lycklig sate, då jag inte kunde vara med själv.... :x

 

WSOP-säten kan inte säljas... första sätet är inte transfererbart. Det du säljer är W$ ellet T$

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vad är det för skillnad på w$ och t$. säg att ja spela en sat till 1000k 1050 i första pris o vi splitta med 2 kvar. vad ska ja sälja till? w eller t?

 

Det är två olika "valutor" på Pokerstars. T$ är värd lite mer om man vill sälja dem. Varför? Inte en aning. Om du avanmäler dig i touren så kommer du se dina T$ eller W$ i chasiern. Eftersom jag gissar att det är en biljett till $1M guar som du ska splitta så vet jag att du kommer få T$.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vad är det för skillnad på w$ och t$. säg att ja spela en sat till 1000k 1050 i första pris o vi splitta med 2 kvar. vad ska ja sälja till? w eller t?

 

Det är två olika "valutor" på Pokerstars. T$ är värd lite mer om man vill sälja dem. Varför? Inte en aning. Om du avanmäler dig i touren så kommer du se dina T$ eller W$ i chasiern. Eftersom jag gissar att det är en biljett till $1M guar som du ska splitta så vet jag att du kommer få T$.

vi var 2 st kvar så vi splitta 50/50 genom att meila supporten fick 525 var plus 41 dollar ...har fått 525 i tournament dollar...det är T$ då eller?
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...