stackbrat Postad 23 Mars , 2006 Rapport Postad 23 Mars , 2006 Deras klient kraschar min burk så fort jag försöker installera den. Kan jag få ansöka ändå? Citera
Nemomen Postad 23 Mars , 2006 Rapport Postad 23 Mars , 2006 Japp. Då Multipoker inte längre är vår sponsor så går det bra att lämna det fältet blankt och registrera sig iaf. Välkommen. Citera
KlonkMasterFlex Postad 30 Mars , 2006 Rapport Postad 30 Mars , 2006 mutlipoker är svårt att regga sig på såg jag, du har rätt. prova multipoker Citera
amisho Postad 2 April , 2006 Rapport Postad 2 April , 2006 Försökte regga mig på rockets.se utan multipoker-alias, men helt utan framgång. "Du måste ha reggat ett konto på multipoker via oss" stod det...och jag har ju samma problem som killen här ovan (en multipokerklient som inte fungerar). Lösning? Citera
Torgny Heurlen Postad 2 April , 2006 Rapport Postad 2 April , 2006 Skriv in ett påhittat användarnamn bara. Tex: Jannepotatis Vi har inte längre MP som sponsorer så detta är inte längre något krav, det måste dock stå något på den raden annars så får man felmeddelande. Citera
Recommended Posts