bossbaver Postad 23 Mars , 2006 Rapport Share Postad 23 Mars , 2006 NU HAR JAG DET, NU HAR JAG LÖSNINGEN.... man byter site den veckan.. är inne i den "veckan" för tillfället, bytte helt enkelt bara site, och +ade som vanligt =) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
baloobas Postad 23 Mars , 2006 Rapport Share Postad 23 Mars , 2006 Alla har tur. Alla har otur. Att det kommer i klumpar gör ju det lite mer psykiskt på frestande. Se till att ha rulle och fortsätt gneta på. Det vänder. /Balobas Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Krilla Postad 23 Mars , 2006 Rapport Share Postad 23 Mars , 2006 Upplever exakt samma sak, standard att det går uselt ca. en vecka/mån. Månadsskiftet feb/mars hade jag en lång period på två veckor där det inte gick att vinna, den längsta jag har haft. Som sagt, du är inte ensam om detta fenomen. En annan sak som verkligen är konstigt/bra är att när det vänder så vänder det med besked. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
psykologen Postad 23 Mars , 2006 Rapport Share Postad 23 Mars , 2006 Det är bara att ta en veckas break så kommer du garanterat att undvika dessa downperioder. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
cheunce Postad 23 Mars , 2006 Rapport Share Postad 23 Mars , 2006 Hur undviker man den månatliga "oturen" Man har två flickvänner Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Waggho Postad 23 Mars , 2006 Rapport Share Postad 23 Mars , 2006 Hur undviker man den månatliga "oturen" Man har två flickvänner Lol! Men se till att de inte bor i samma hus, för då kan deras cykler synkroniseras! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Skumdum Postad 23 Mars , 2006 Rapport Share Postad 23 Mars , 2006 spela inte sista veckan. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mikj Postad 23 Mars , 2006 Rapport Share Postad 23 Mars , 2006 spela inte sista veckan. Hahah! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bossbaver Postad 23 Mars , 2006 Författare Rapport Share Postad 23 Mars , 2006 Hur undviker man den månatliga "oturen" Man har två flickvänner LOL dock inte xakt DEN månatliga oturen... haha, men tackar för tipset ändå... men den oturen tar vi of topic sen för den varar mycket längre än en vecka/månad Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bossbaver Postad 23 Mars , 2006 Författare Rapport Share Postad 23 Mars , 2006 spela inte sista veckan. smart!!!! .... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts