anth Postad 11 November , 2004 Rapport Postad 11 November , 2004 För ett par år sedan när man lärde upp nybörjare så började man med mörkpoker för att sedan lära ut spel som texas och stötpoker. Nu börjar nybörjarna med texas, men vad ska man lära ut som nästa spel? * Gäller live poker, R-kortning flytt till Poker OT- QoS * Citera
Mag Postad 11 November , 2004 Rapport Postad 11 November , 2004 5CD säger jag, här finns grunderna tycker jag Citera
parre Postad 11 November , 2004 Rapport Postad 11 November , 2004 Eftersom du postade i livepoker... Femkorts tvåfloppars omaha, sökö hi/lo, courchevel, 7cs8 PL, bitch... Nej men, Omaha borde du lära personen i fråga. Det är väl ett av de vanligaste spelen, i alla fall live, vid dealers choice-bord. Finns ju ofta bord igång med bara texas eller omaha t.ex. Dessutom är Omaha på nätet grymt profitabelt. Min röst hamnar på Omaha alltså. Citera
Trolldeg Postad 12 November , 2004 Rapport Postad 12 November , 2004 Håller med Parre, Omaha är nog det man bör testa efter Texas Citera
Recommended Posts