Gå till innehåll

$50 insättning, bästa bonus att börja med?


carcas

Recommended Posts

Har efter ett halvårs spelande kommit fram till att man inte är en vinnande spelare utan en som går breakeven hela tiden. Känns som att när jag försöker vinna lite så spelar jag fel händer osv. Blir lätt LAG och då bär det av nedåt i pengarullen.

 

Så nu ska jag prova att spela mitt breakevenspel och se om jag inte kan få BR att växa med hjälp av bonusar medans jag försöker hitta mina hål där pengarna trillar ur byxfickan.

 

Då till frågan:

 

Ska ta 50$ till detta projekt och se om jag kan förvalta denna med hjälp av denna strategi. Spelar ungefär 2-4tim/dag.

 

Var ska man börja och vilken bonus passar den summa bäst?

 

Gärna en bonus som betalas ut direkt efter avklarade rake,VIP eller nån annan variant av rake?

 

Och vilken bonus man ska ta efter man klarat första osv?

 

Skulle vara tacksam om någon hade nått förslag och om nån själv har gjort det.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gå in på http://www.primapoker.com här finns all Prima poker skins. VÄLDIGT många av dem som har sätt in 50 få 50 på min tid när jag hade klen rulle tog jag alla dom tror det va 200 raked hands man skulle spela då på minst 0,25/0,5 Golden riviera o allt va dom heter.

 

Hoppas detta hjälper och lycka till.

 

Vi ses på borden om nåt år kanske.... :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det verkar ju var 1/4 rakehand för 0,25c till 0,99c rake och 1 rakehand för 1$ rake vilket gör ju att man måste ha en pott 20$ och då måste man nog lira typ nl100 eller nl200 och ha 50$ räcker ju inte långt eller har jag missuppfattat det?

 

Nej det går snabbt på FL $1-2, men du kan ju spela på FL $0.5-1 så går det i hyfsad fart. Men om du tänker på rullekrav, så har du ju inte rulle för att ta en enda bonus i hyfsad fart. Så antingen får du börja med bonusar där du får t.ex 10$ utan att sätta in något, eller satsa mer än 50$ eller gambla lite.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har för mig att det är golden riviera som många säger att man får tjafsa med vid utbetalning.

Så därför rekommenderar jag nordibet och bet365. De har gått bra för mig. Ska nu börja på wild jack så snart mitt konto crediteras bonusen. De tar tydligen hela 72 timmar på sig att lyckas stoppa dit den.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

På Wildjackpoker:

Har efter att satt in 50$ i fredags kväll och fick mina bonuspengar(50$) på söndag kl 12 så spelade jag i 3-4 timmar och fick ihop 250 raked hands.

 

Tyvärr så gick det inte så bra utan slutade på 67$ från 100$ men ändå 17$gratis och en del speltid betalt.

 

 

Kanske för att man inte är så van och spela NL50 :)

 

Den bästa efter denna verkar vara bet356 som clearas 5x till 100$

 

Någon har förslag på fler liknande?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

På Wildjack är det bara att klonka in 50$ och vänta tills dem har deponerat 50$ och sen bara spela 250 rakeade händer så är dem dina.

Jag önskar ju att de hade dunkat in $50 fräscha, men det har ju inte riktigt hänt, satte in 27:e.. ingen bonus.. har mailat.. har dessutom lirat 300 raked för sakens skull samt torskat iväg lite pengar på SnGs för att göra dem glada. :)

Inga svar på e-mail heller, skulle gärna få mina $50 faktiskt. :)

Men... eeh.. om det funkar och går smärtfritt är det ju hur soft som helst, så klart. :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

På Wildjack är det bara att klonka in 50$ och vänta tills dem har deponerat 50$ och sen bara spela 250 rakeade händer så är dem dina.

kan man börja spela sina raked hands innan man har fått sina 50$ av dem?

 

nej.. De sölar nog extra så man ska bli otålig och spela innan man får bonusen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 9 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...