RemG Postad 22 Mars , 2006 Rapport Postad 22 Mars , 2006 Om vi säger såhär..Battle Field Poker inte att rekommendera. Vill bara informera er om att Battlefield Poker som tilllhör Prima nätverkets support är helt totalt värdelös. Registrerade mig förra året och hade en rakeback deal där, men när jag skulle casha ut den så blev mina 72$ endast 10$. Inga stora pengar men nu kommer problemet. Jag kontaktade självklart supporten via livechatten DIREKT. jag förklarade mitt problem och dom var trevliga och sa att de skulle se över detta snarast....inget händer...efter 2 veckor kontaktar jag dem igen.. samma svar....dom hade tydligen skickat mitt case till ett annat department som skulle se över detta. Någon månad gick och hörde inget, kontaktade dem igen och samma visa, vi håller på att se över detta...mitt ärende har markerats med alert RED allt möjligt.. Nu har det gått över ett halvår och har ändå inte hört nåt så jag kontaktade dem igen i måndags och då sa dem att de skulle se över mitt ärende och om jag inte hörde nåt inom 48 timmar skulle jag kontakta dem igen. Nice tänkte jag nu löser sig säkert problemet.... Inget Svar. Ajja jag är ganska van vid detta så jag loggade på Livechatten igen, Då säger snubben att han ska framföra mitt ärende för granskning, Jag lackade helt och sa att det gjort typ 5-6 ggr. chattade med den snubben ett tag men det var lönlöst, allt ledde bara till att de skulle "se över problemet" vilket gjorts senaste halvåret!!! Jag bad då att få prata med en supervisor och det gör jag nu... verkar dock lönlöst, hela BattleField's support verkar inte ha någon som helt koll inom nåt. Är det någon som fått nåt problem löst av BattleField Poker? Detta brev blev nog ganska kul läsning så jag återkommer med vad som kommer att hända posta gärna kommentarer om allt detta elände. Citera
Recommended Posts