t3h_h4x0r Postad 6 Augusti , 2006 Rapport Postad 6 Augusti , 2006 haha nolltollerans?? jag har förpestat kanalen ganska länge. många ggr .. fast nu var det väldigt länge sen.. det känns ju som om man kan göra precis vafan man vill. LAL Citera
thrasher Postad 6 Augusti , 2006 Rapport Postad 6 Augusti , 2006 Bein nu var det iofs en jävla massa tomtande som ledde upp till din slutgiltiga ban, så jag ser inte riktigt hur du kan dra upp det där som avgörande faktor. För övrigt var det inte jag som la bannen innan min skara antagonister kommer fram ur väggarna. Citera
Bein Postad 8 Augusti , 2006 Rapport Postad 8 Augusti , 2006 Bein nu var det iofs en jävla massa tomtande som ledde upp till din slutgiltiga ban, så jag ser inte riktigt hur du kan dra upp det där som avgörande faktor. För övrigt var det inte jag som la bannen innan min skara antagonister kommer fram ur väggarna. För han som banna mej sa att de var anledningen, sen har jag inte fåt någon varning. Aja. Citera
ampixo Postad 8 Augusti , 2006 Rapport Postad 8 Augusti , 2006 Bein nu var det iofs en jävla massa tomtande som ledde upp till din slutgiltiga ban, så jag ser inte riktigt hur du kan dra upp det där som avgörande faktor. För övrigt var det inte jag som la bannen innan min skara antagonister kommer fram ur väggarna. För han som banna mej sa att de var anledningen, sen har jag inte fåt någon varning. Aja. Är väl extremt sällan man får någon typ av varning innan man bannas på Qnet? Citera
jezaja Postad 28 Mars , 2007 Författare Rapport Postad 28 Mars , 2007 Nu har det donerade shellkontot dött igen (tredje gången?) för [poker]-botten i kanalen. Någon som sitter på stabil lina med någon unix/bsd/linux-burk så vore jag tacksam om jag fick ett konto för att köra en eggdrop så vi kan räkna ut sannolikheter och konvertera valuta snabbt igen. Priva mig i kanalen eller här, annars blir det insamling för någon riktigt bra shellprovider. Ge gärna lite tips på det också. Citera
HughHefner Postad 1 November , 2008 Rapport Postad 1 November , 2008 Denna verkar vara död, vart hänger alla nu? Citera
upandcoming Postad 2 November , 2008 Rapport Postad 2 November , 2008 Denna verkar vara död, vart hänger alla nu? Det är hemligt. Citera
plzgogame Postad 2 November , 2008 Rapport Postad 2 November , 2008 Denna verkar vara död, vart hänger alla nu? #Pokersnack ? Citera
HughHefner Postad 2 November , 2008 Rapport Postad 2 November , 2008 #Pokersnack ? hm ja det verkar så, men igår när jag var där inne så var den tom Nu funkar det i alla fall =) Citera
upandcoming Postad 2 November , 2008 Rapport Postad 2 November , 2008 hm ja det verkar så, men igår när jag var där inne så var den tom Nu funkar det i alla fall =) Den kanalen är död!!! Citera
Bobix Postad 7 November , 2008 Rapport Postad 7 November , 2008 #poker.se @ efnet är rätt elajt Citera
Recommended Posts