nygren2 Postad 21 Mars , 2006 Rapport Postad 21 Mars , 2006 Skrev ett inlägg här tidigare idag men nån gestapo-moderator tyckte tydligen jag gjorde reklam och raderade både mitt konto & tråden *spam raderat* Citera
majorj Postad 21 Mars , 2006 Rapport Postad 21 Mars , 2006 gestapo-moderator intressant taktik Citera
Hjort Postad 21 Mars , 2006 Rapport Postad 21 Mars , 2006 Skrev ett inlägg här tidigare idag men nån gestapo-moderator tyckte tydligen jag gjorde reklam och raderade både mitt konto & tråden Det var för att det var sjukt uppenbart att du spammade när vi undersökte saken närmare spamboy. Mejla QoS om du vill diskutera närmare. Citera
QoS Postad 22 Mars , 2006 Rapport Postad 22 Mars , 2006 nygren2, gestapo-moderator - that would be me I guess. Tjänsten som du påstår dig inte göra reklam för ligger på Redbets server och att du postar från en host hos Redbet, en kvalificerad gissning säger att detta är spam, spam, spam. Vidare så framgår det inte vem som driver tjänsten samt vad syftet är med insamlingen av mobiltelefonnummer (antar att det är för att sms-marknadsföring). Vänligen använd kontaktformuläret om ni har ytterligare frågor. Passar på att SPAM-markera denna tråd. Not so enjoy! - QoS Citera
Recommended Posts