Gå till innehåll

Söker sajt med mindre bra spelare, grönare gräs...


marcuse

Recommended Posts

Har bestämt mig för att lägga ner RB-grindandet på prima efter en lång och segdragen period.

Jag lirar shorthanded NL 0.25/0.50

Är inte ute efter att jaga bonusar eller RB deals.

Söker endast en site med mindre bra spelare. Eftersom nivån på prima har höjts succesivt sedan expekt och parbet bildade Tain.

alla tips är välkommna,motivera gärna.

Tack på förhand!!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Skulle tippa på att 99% av alla kommer ge dig tipset pacific...

 

jag tillhör till viss del de 99% men står även för den resterande %.

 

bet365.

 

jag är själv en nybörjare inom pokern, som lirat i ca 1 år, men med hyfsad framgång.

hittade bet365 för 2 veckor sedan, gjorde en mini-insättning på 15$ som jag förvandlat på 5kvällar till 200$ 8-) utan att storspela, superklonka eller nåt annat helt galet...

Då har jag bara lirat turneringar, typ sit n go, 5-15personers, på 5 & 10$ bord.

 

så bet365 blir mitt absoluta tips!!!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har varit i exakt samma sits och bytte för bara några veckor sedan site till Eurobet som jag hört skulle vara väldigt fiskigt. Det går ju att få rakeback även där, så det passade bra - trodde jag...

 

Eurobet är sjukt weak-tight och jag trivs verkligen inte där. Har även testat på B2B, Crypto och Partypoker och ska sanningen fram så tror jag att just Partypoker är den enda sida som erbjuder mkt fisk (förutom pacific då...)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Testa Pokerstars, dom har lyckats väl med reklam i staterna så kundtillstömmningen har varit kraftig det senaste halvåret. Då kommer det givetvis ganska många nybörjare till siten ochså :D

 

Jag personligen gillar deras klient mkt, har prövat o lirat på de flesta ställerna och Stars är defenitivt top 3!

 

Lirade där igår, en måndag 66000 spelare online, inte illa.

 

//mike

Länk till kommentar