marcuse Postad 21 Mars , 2006 Rapport Share Postad 21 Mars , 2006 Har bestämt mig för att lägga ner RB-grindandet på prima efter en lång och segdragen period. Jag lirar shorthanded NL 0.25/0.50 Är inte ute efter att jaga bonusar eller RB deals. Söker endast en site med mindre bra spelare. Eftersom nivån på prima har höjts succesivt sedan expekt och parbet bildade Tain. alla tips är välkommna,motivera gärna. Tack på förhand!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Luap Postad 21 Mars , 2006 Rapport Share Postad 21 Mars , 2006 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bossbaver Postad 21 Mars , 2006 Rapport Share Postad 21 Mars , 2006 Skulle tippa på att 99% av alla kommer ge dig tipset pacific... jag tillhör till viss del de 99% men står även för den resterande %. bet365. jag är själv en nybörjare inom pokern, som lirat i ca 1 år, men med hyfsad framgång. hittade bet365 för 2 veckor sedan, gjorde en mini-insättning på 15$ som jag förvandlat på 5kvällar till 200$ utan att storspela, superklonka eller nåt annat helt galet... Då har jag bara lirat turneringar, typ sit n go, 5-15personers, på 5 & 10$ bord. så bet365 blir mitt absoluta tips!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
therussian Postad 21 Mars , 2006 Rapport Share Postad 21 Mars , 2006 så bet365 blir mitt absoluta tips!!! Bet365 tillhör Prima och utgångspunkten för frågan var att han ville lämna just Prima. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jimisola Postad 21 Mars , 2006 Rapport Share Postad 21 Mars , 2006 så bet365 blir mitt absoluta tips!!! hehe, bet365 hör ju till prima så lär väl inte va tokstor skillnad mot där han lirar nu aj fan, lite sen där Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...