marcuse Postad 21 Mars , 2006 Rapport Share Postad 21 Mars , 2006 Har bestämt mig för att lägga ner RB-grindandet på prima efter en lång och segdragen period. Jag lirar shorthanded NL 0.25/0.50 Är inte ute efter att jaga bonusar eller RB deals. Söker endast en site med mindre bra spelare. Eftersom nivån på prima har höjts succesivt sedan expekt och parbet bildade Tain. alla tips är välkommna,motivera gärna. Tack på förhand!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Luap Postad 21 Mars , 2006 Rapport Share Postad 21 Mars , 2006 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bossbaver Postad 21 Mars , 2006 Rapport Share Postad 21 Mars , 2006 Skulle tippa på att 99% av alla kommer ge dig tipset pacific... jag tillhör till viss del de 99% men står även för den resterande %. bet365. jag är själv en nybörjare inom pokern, som lirat i ca 1 år, men med hyfsad framgång. hittade bet365 för 2 veckor sedan, gjorde en mini-insättning på 15$ som jag förvandlat på 5kvällar till 200$ utan att storspela, superklonka eller nåt annat helt galet... Då har jag bara lirat turneringar, typ sit n go, 5-15personers, på 5 & 10$ bord. så bet365 blir mitt absoluta tips!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
therussian Postad 21 Mars , 2006 Rapport Share Postad 21 Mars , 2006 så bet365 blir mitt absoluta tips!!! Bet365 tillhör Prima och utgångspunkten för frågan var att han ville lämna just Prima. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jimisola Postad 21 Mars , 2006 Rapport Share Postad 21 Mars , 2006 så bet365 blir mitt absoluta tips!!! hehe, bet365 hör ju till prima så lär väl inte va tokstor skillnad mot där han lirar nu aj fan, lite sen där Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Master M Postad 21 Mars , 2006 Rapport Share Postad 21 Mars , 2006 Jag har varit i exakt samma sits och bytte för bara några veckor sedan site till Eurobet som jag hört skulle vara väldigt fiskigt. Det går ju att få rakeback även där, så det passade bra - trodde jag... Eurobet är sjukt weak-tight och jag trivs verkligen inte där. Har även testat på B2B, Crypto och Partypoker och ska sanningen fram så tror jag att just Partypoker är den enda sida som erbjuder mkt fisk (förutom pacific då...) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mike73 Postad 21 Mars , 2006 Rapport Share Postad 21 Mars , 2006 Testa Pokerstars, dom har lyckats väl med reklam i staterna så kundtillstömmningen har varit kraftig det senaste halvåret. Då kommer det givetvis ganska många nybörjare till siten ochså Jag personligen gillar deras klient mkt, har prövat o lirat på de flesta ställerna och Stars är defenitivt top 3! Lirade där igår, en måndag 66000 spelare online, inte illa. //mike Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
onehitwonder Postad 21 Mars , 2006 Rapport Share Postad 21 Mars , 2006 Har tidigare kört mkt på prima, men jag kan nog hålla med. Det känns tightare och inte lika lönsamt som tidigare. Bytte över till Party för ett litet tag sen, har inte hunnit spela så mycket men det känns iaf som motståndet är lättare där. Än så länge har jag plussat bra på .25/.5 Pokerstars tycker jag är helt ok att köra sit and go's och turneringar på. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Myssion Postad 21 Mars , 2006 Rapport Share Postad 21 Mars , 2006 Everest funkar alltid, mycket fisk där. När det gäller fullring så har de flesta sajter tajtat till sig rejält, fiskarna flytt till SH, så det går att hitta gott om fisk även utanför Party/Pacific. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Matteprof Postad 21 Mars , 2006 Rapport Share Postad 21 Mars , 2006 Som jag rankar näten efter fiskrikast 1: Pacific (mest fisk...men jag slutade spela pga ful klient och man bara kan spela ett bord (kan man spela flera nu?) ) 2. Boss Media (kör via Sportingbet så har du en stor och bra bookie) 3. Party (Party party ) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Juster Postad 21 Mars , 2006 Rapport Share Postad 21 Mars , 2006 Jag trivdes rätt bra hos betfred (tillhör väl ipoker eller vad dom heter?), men trivs bäst på ladbrokes där motståndarna är rätt så aggressiva tycker jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bossbaver Postad 21 Mars , 2006 Rapport Share Postad 21 Mars , 2006 så bet365 blir mitt absoluta tips!!! Bet365 tillhör Prima och utgångspunkten för frågan var att han ville lämna just Prima. ups men fiskigt är det Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Nickefik Postad 21 Mars , 2006 Rapport Share Postad 21 Mars , 2006 Jag får väl säga Sportingbet jag också. Riktigt dåligt motstånd. Brukar spela SH 0.25/0.50 och 0.5/1. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
robbelito Postad 21 Mars , 2006 Rapport Share Postad 21 Mars , 2006 På Sportingbet finns det riktigt mycket fisk! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Clopt5 Postad 21 Mars , 2006 Rapport Share Postad 21 Mars , 2006 pacifik har också ganska mkt fisk Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
marcuse Postad 21 Mars , 2006 Författare Rapport Share Postad 21 Mars , 2006 pokerstars och pacific verkar intressanta... någon som lirar pokerstars? väldigt många spelare online, men hur är spelet där? NL SH 0.25/0.50 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Allin BS Postad 21 Mars , 2006 Rapport Share Postad 21 Mars , 2006 hmm,, tror ni missat dom fiskigaste sidorna av alla (bortsett pacific som man ändå tröttnar på med en gång), nämligen USApoker och TITANpoker... gå in o kolla på ett 1/2 lr 2/4 bord där så kommer ni att skratta gott efteråt,, har själv provat lyckan där men la ner när man blev utdragen med AA mot J9 preflop i en pott på över 1000 dollar,, men har man rulle så e dt bara å håva in perngarna... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Master M Postad 21 Mars , 2006 Rapport Share Postad 21 Mars , 2006 Jag trodde sportingbet numera bara var något av en samlingspunkt för alla bonushoror. Har själv inte provat lyckan där, men det ryktas om att det är ruskigt tight? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
der_ko Postad 21 Mars , 2006 Rapport Share Postad 21 Mars , 2006 Jag trodde sportingbet numera bara var något av en samlingspunkt för alla bonushoror. Har själv inte provat lyckan där, men det ryktas om att det är ruskigt tight?När jag clearade Sportingbets signup så märkte jag verkligen inte av några tighta spelare men det kanske berodde på min tableselection. En mycket märklig sak jag uppmärksammade var att spelarna på Boss nätverket hade en sjukt syntendens på flop vilket gjorde CBs helt värdelöst. Check/syn på de flesta floppar Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts