Gå till innehåll

Frölundas semifinaler

jola77

Recommended Posts

25 mars: 4 biljetter sektion C rad 20 ord pris 320kr säljes för 500kr/st

2 biljetter sektion K rad 4 ord pris 220kr säljes för 400kr/st

29 mars: 2 biljetter sektion K rad 4 ord pris 220kr säljes för 400kr/st

Jag pluggar på Chalmers så biljetterna kan hämtas där.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vadå han är ju öppen och ärlig med priserna. Vad är problemet? Köp dom inte då om det är så farligt! :?

Hade lätt betalat för dom biljetterna om jag varit hemma.

Hadedu inte mycket hellre köpt biljetterna för ordinariepris än att betala nästan dubbla priset till någon girig jävel på ett internetforum?

Länk till kommentar

Marknad och efterfrågan!

Många här skulle säkert kunna tänka sig att åka ner på vinst och förlust till fotbolls-VM och betala överpriser, vad är skillnaden?

Lycka till med försäljningen!

Sånt här ska inte på något sätt uppmuntras.

vad är skillnaden?

Det finns ingen... men det är jäkligt irriterande för den som inte fått tag på biljetter.

Länk till kommentar

Hade du inte mycket hellre köpt biljetterna för ordinariepris än att betala nästan dubbla priset till någon girig jävel på ett internetforum?

Klart som fan jag hellre betalar ordinariepris, vad tror du? Men om man väldigt gärna vill se matcherna och biljetterna är slut, får man väll köpa av nån svartabörskille istället.

Skulle han REA ut biljetterna istället och gå back menar ni alla moralministrar?

Vi har ju fått ett val av försäljan: Antingen köper man biljetterna eller så skiter man i det.

Bort med svartabörshandel på Pokerforum.

Stäng av användaren jola77.

Bra skrivet, men varför stoppa där? Kontakta FBI eller ring Scotland Yard så de kan kolla upp killen, jag personligen ser honom som samhällets fiende Nr 1.

Komma här och försöka sälja något till oss hederliga medborgare, nä fyy fan. Och skatt har han säkert inte tänkt betala...usch!

:heart:

Länk till kommentar

Hade du inte mycket hellre köpt biljetterna för ordinariepris än att betala nästan dubbla priset till någon girig jävel på ett internetforum?

Klart som fan jag hellre betalar ordinariepris, vad tror du? Men om man väldigt gärna vill se matcherna och biljetterna är slut, får man väll köpa av nån svartabörskille istället.

Skulle han REA ut biljetterna istället och gå back menar ni alla moralministrar?

Vi har ju fått ett val av försäljan: Antingen köper man biljetterna eller så skiter man i det.

Anledningen till att biljetterna är slut är kanske att jola77 köpte tio biljetter som han säljer med nästan 100 % förtjänst?

Länk till kommentar

Bort med svartabörshandel på Pokerforum.

Stäng av användaren jola77.

Bra skrivet, men varför stoppa där? Kontakta FBI eller ring Scotland Yard så de kan kolla upp killen, jag personligen ser honom som samhällets fiende Nr 1.

Komma här och försöka sälja något till oss hederliga medborgare, nä fyy fan. Och skatt har han säkert inte tänkt betala...usch!

:heart:

Ponera att du vill gå och se Metallica, eller vilken annan publikmagnet som helst.

Biljettpriset är satt till 400:-

Du ringer och ska boka samma minut som biljetterna är släppta.

Du väntar i telefonkö i 2 timmar bara för att få reda på att alla 60 000 biljetterna är slut.

Du söker på blocket och upptäcker att det redan två timmar efter biljettsläpp ligger 1500 annonser ute på blocket och alla dessa personer tar 1200:- per biljett.

För mig tar det inte mer än 2 sekunder att räkna ut vad som händer i framtiden.

Att sedan en kille sysslar med sånt här är väl inget jag egentligen bryr mig om. Men jag kan ändå inte låta bli att kalla honom för idiot eller liknande.

Länk till kommentar

Anledningen till att biljetterna är slut är kanske att jola77 köpte tio biljetter som han säljer med nästan 100 % förtjänst?

Precis, det är så samhället fungerar, Tyvärr? Men vad skall man göra åt det? Personliga biljetter kanske? Tjötigt bara om man inte kan gå och inte har en möjlighet att sälja skiten.

[ironi]

Det enda vi kan göra nu då e att hålla tummarna att Bojen verkligen kontaktar polisen eller nåt så vi får slut på sådana dumheter i fortsättningen. Fan man vågar knappt släppa ut sina barn när man vet att det går runt sådana typer som jola77 och försöker kränga biljetter till höger och vänster. [/ironi][/b]

Länk till kommentar

Polis, FBI, CIA, Dan Glimne och Al Qaida är alla kontaktade...

STOPPA SVARTA BÖRSHANDELN!

Visste att jag kunde lita på dig! För säkerhets skull har jag även kontaktat morsan.

Måste erkänns att jag själv sålt 12 biljetter till Iron Maiden svart, samt köpt biljetter till fotbolls-VM till mig själv svart.

När Skadast läser detta blir det synd om dig ;)

Länk till kommentar