Gå till innehåll

Frölundas semifinaler

jola77

Recommended Posts

25 mars: 4 biljetter sektion C rad 20 ord pris 320kr säljes för 500kr/st

2 biljetter sektion K rad 4 ord pris 220kr säljes för 400kr/st

29 mars: 2 biljetter sektion K rad 4 ord pris 220kr säljes för 400kr/st

Jag pluggar på Chalmers så biljetterna kan hämtas där.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vadå han är ju öppen och ärlig med priserna. Vad är problemet? Köp dom inte då om det är så farligt! :?

Hade lätt betalat för dom biljetterna om jag varit hemma.

Hadedu inte mycket hellre köpt biljetterna för ordinariepris än att betala nästan dubbla priset till någon girig jävel på ett internetforum?

Länk till kommentar

Marknad och efterfrågan!

Många här skulle säkert kunna tänka sig att åka ner på vinst och förlust till fotbolls-VM och betala överpriser, vad är skillnaden?

Lycka till med försäljningen!

Sånt här ska inte på något sätt uppmuntras.

vad är skillnaden?

Det finns ingen... men det är jäkligt irriterande för den som inte fått tag på biljetter.

Länk till kommentar

Hade du inte mycket hellre köpt biljetterna för ordinariepris än att betala nästan dubbla priset till någon girig jävel på ett internetforum?

Klart som fan jag hellre betalar ordinariepris, vad tror du? Men om man väldigt gärna vill se matcherna och biljetterna är slut, får man väll köpa av nån svartabörskille istället.

Skulle han REA ut biljetterna istället och gå back menar ni alla moralministrar?

Vi har ju fått ett val av försäljan: Antingen köper man biljetterna eller så skiter man i det.

Bort med svartabörshandel på Pokerforum.

Stäng av användaren jola77.

Bra skrivet, men varför stoppa där? Kontakta FBI eller ring Scotland Yard så de kan kolla upp killen, jag personligen ser honom som samhällets fiende Nr 1.

Komma här och försöka sälja något till oss hederliga medborgare, nä fyy fan. Och skatt har han säkert inte tänkt betala...usch!

:heart:

Länk till kommentar