Gå till innehåll

Censur i chatten


robster80

Recommended Posts

Jag måste bara dela med mig av en tilt-räddare jag precis stötte på. Spelade på TAIN och åkte på några riktiga kyssar. Efter ett tag skrev jag några svordommar i chatten. Döm av min förvåning när svordommarna censurerades till små gulliga snuttiga ord.

 

Ex:

dick - chair

p**ssy - elephant

shit - breakfast

ass - behind

gay - anthill

f**ck - chain

 

En mening kunde alltså se ut något se här. Suck my chair u chaining elephant.

 

Jag tyckte att detta var så roligt att tilten totalt försvann. Borde vara så i alla chattar.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag måste bara dela med mig av en tilt-räddare jag precis stötte på. Spelade på TAIN och åkte på några riktiga kyssar. Efter ett tag skrev jag några svordommar i chatten. Döm av min förvåning när svordommarna censurerades till små gulliga snuttiga ord.

 

Ex:

dick - chair

p**ssy - elephant

shit - breakfast

ass - behind

gay - anthill

f**ck - chain

 

En mening kunde alltså se ut något se här. Suck my chair u chaining elephant.

 

Jag tyckte att detta var så roligt att tilten totalt försvann. Borde vara så i alla chattar.

 

Det är lite smålarvigt. Varför får man inte säga Shit?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

gay skämten har försvunnit, var en halvkul stämning på 24h i början då de flesta kände varandra. måste sett sjukt ut öfr en nybörjare om hälften av alla spelarna på chatten drar gay-skämt vid bordet dag ut o dag in.

 

tycker censuren funkar, förstår ju varför dem har den. sen kan man ju tilta på svenskcensuren på b2b...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Appropå chat på B2B. Spelade en del PLO 0.25/0.5 och hade jobbat upp till monsterstackar på vilket bord jag än satt mig vid på en liten stund och hela tiden fick jag höra massa skit (antagligen för att korten är med en men hade inte särskilt, tur, spelade bara ABC och levde på folks otroliga dåliga spel), folk säger att man är dum i huvudet och så vidare. Hur mår folk? Hur rapporterar man så dom kan få chatten avstängd?

 

Skulle inte förvåna mig om några som hackade till och med är medlemmar här på forumet, sjukt lågt att hålla på som ni gör, riktiga loosers med småstackar som mest verkar avundsjuka, sjukt svenskt beteende ni håller på med och sjukt småaktigt. Folk liksom gick ihop och alla sa att dom skulle busta just mig, det var lite komiskt eftersom jag bara satt hela tyst typ och spelade mina kort och var liksom inte ens galen.. :lol:

 

Blev lite tilt typ 100€ på slutet på grund av detta whine från andra men ligger några hundra € plus idag så det är okej ändå.

 

Hur tacklar ni när alla idioter vid bordet typ börjar hacka på en?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...