svint0 Postad 18 Mars , 2006 Rapport Postad 18 Mars , 2006 Jag tyckte allt att jag såg en man i publiken som liknande allas vår pokerteoretiker! Ingen annan som såg det? Citera
gdaily Postad 18 Mars , 2006 Rapport Postad 18 Mars , 2006 Haha, nej jag sitter i Stockholmsförort och väntar på att Lena Philipsson ska komma hit efteråt Däremot, ett kul minne från förra året. Vi hade en öppet homosexuell försäljare på den mycket manliga arbetsplatsen jag då jobbade vid. Han var inte så omtyckt bland kollegorna, men jag gillade honom, han hade stor självinsikt. På lunchen dagen efter frågade jag honom hur han tyckte det var i Globen? - -Oh det var så jobbigt, bara massa fjollor överallt. Man fick slå sig fram med handväskan... Citera
Betterman Postad 18 Mars , 2006 Rapport Postad 18 Mars , 2006 Jag tror att Ola har ett gott öga till Alexander Bard... Citera
gdaily Postad 19 Mars , 2006 Rapport Postad 19 Mars , 2006 Har träffgat honom en gång faktiskt (Jag mötet Lassie), och han var precis lika skum då, fast det inte fanns någon kamera att apa sig för... Citera
toppace Postad 20 Mars , 2006 Rapport Postad 20 Mars , 2006 Gdaily sa senast när vi sågs på seminariet i Göteborg att han och QoS skulle ställa upp i melodifestivalen 2008. De skulle visst bilda något band med Parre som hette "Klonkers". Citera
Nusseman Postad 20 Mars , 2006 Rapport Postad 20 Mars , 2006 Gdaily sa senast när vi sågs på seminariet i Göteborg att han och QoS skulle ställa upp i melodifestivalen 2008. De skulle visst bilda något band med Parre som hette "Klonkers". Oj det blir nog svårt att få ihop. QoS älskar idol, gdaily hatar idol, Parre hatar alla, gdaily hatar balter och QoS är konflikträdd. Citera
gdaily Postad 20 Mars , 2006 Rapport Postad 20 Mars , 2006 Nänä, jag gillar balter. Balter med basebollsträ är bra. Citera
parre Postad 20 Mars , 2006 Rapport Postad 20 Mars , 2006 Sluta, jag är ju hippie innerst inne - jag älskar alla. Förutom idioterna då. Och folk jag inte gillar. Ehm. Fan, jag hatar nästan alla. Vad patetisk man känner sig (Dessutom så har jag ingen sångröst, men jag kan väl klä ut mig i string eller något och springa omkring på scen?) Citera
freeman Postad 20 Mars , 2006 Rapport Postad 20 Mars , 2006 (Dessutom så har jag ingen sångröst, men jag kan väl klä ut mig i string eller något och springa omkring på scen?) Dom som har träffat dig och som har lite fantasi skulle lätt betala dig för att INTE see dig i string Citera
Esperit Postad 20 Mars , 2006 Rapport Postad 20 Mars , 2006 Killar i string är +EV. Oturligtvis är Parre en ladyboy så jag vet inte vad det blir av det .. Jag är säker på att jag vill se det dock. Jag har redan sett Gdaily framföra staten och kapitalet framför publik så jag har en liten försmak iaf. Citera
toppace Postad 20 Mars , 2006 Rapport Postad 20 Mars , 2006 Jag har redan sett Gdaily framföra staten och kapitalet framför publik så jag har en liten försmak iaf. Tell us more!!!!! Citera
Recommended Posts