Gå till innehåll

Ola Brandborn med i TV på Melodifestivalen 2006?

Recommended Posts

Postad

Haha, nej jag sitter i Stockholmsförort och väntar på att Lena Philipsson ska komma hit efteråt :-)

Däremot, ett kul minne från förra året. Vi hade en öppet homosexuell försäljare på den mycket manliga arbetsplatsen jag då jobbade vid. Han var inte så omtyckt bland kollegorna, men jag gillade honom, han hade stor självinsikt.

På lunchen dagen efter frågade jag honom hur han tyckte det var i Globen? -

-Oh det var så jobbigt, bara massa fjollor överallt. Man fick slå sig fram med handväskan...

Postad
Gdaily sa senast när vi sågs på seminariet i Göteborg att han och QoS skulle ställa upp i melodifestivalen 2008. De skulle visst bilda något band med Parre som hette "Klonkers". :)

Oj det blir nog svårt att få ihop. QoS älskar idol, gdaily hatar idol, Parre hatar alla, gdaily hatar balter och QoS är konflikträdd. :)

Postad

Sluta, jag är ju hippie innerst inne - jag älskar alla. Förutom idioterna då. Och folk jag inte gillar. Ehm.

Fan, jag hatar nästan alla.

Vad patetisk man känner sig :/

(Dessutom så har jag ingen sångröst, men jag kan väl klä ut mig i string eller något och springa omkring på scen?)

Postad

(Dessutom så har jag ingen sångröst, men jag kan väl klä ut mig i string eller något och springa omkring på scen?)

Dom som har träffat dig och som har lite fantasi skulle lätt betala dig för att INTE see dig i string ;)

Postad

Killar i string är +EV. Oturligtvis är Parre en ladyboy så jag vet inte vad det blir av det ..

Jag är säker på att jag vill se det dock. Jag har redan sett Gdaily framföra staten och kapitalet framför publik så jag har en liten försmak iaf.