Gå till innehåll

FL2-7TD - Trn, 9/11, tomtepoker hos 24h!

Recommended Posts

• Svars 55
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Postad

Får se om jag lyckas uppbåda mina krafter och skriva nån sida innan turneringen, i så fall spelar jag nog.

Går ju inte att missa en turnering med QoS, drc och mte, särskilt när det gäller mitt special-lir 2-7TD ;)

Postad
Kan ju inte missa en tour med både drc och QoS i så är det bara

Snyggt !!

QoS och jag kommer numera inte var för sig till turneringar utan i en och samma förpackning som vi fnissande brukar säga till varandra.

Postad
QoS och jag kommer numera inte var för sig till turneringar utan i en och samma förpackning som vi fnissande brukar säga till varandra.

Du är sååå romantisk! ;)

- QoS

Postad
Får se om jag lyckas uppbåda mina krafter och skriva nån sida innan turneringen, i så fall spelar jag nog.

Det tycker jag !

Övriga ? Hjort - kan du slita dig från mörkpokern ? Vi kan ju spela båda samtdigt ? Nusse ?

Andra ?

Postad
I'm in!

Vad går det ut på?

Om du såg på eurosport i helgen så såg du några konstiga människor spela något konstigt spel som var en blandning av boccia,Boule, Bowling och Curling !!!

Bupa Open i Sheffield.

Det är är pokerns Bupa Open !!

Postad
I'm in! :)

Vad går det ut på?

Du har tre byten på dig att få så dålig pokerhand som möjligt. Alltså handen som skulle vunnit i vanlig poker förlorar här.

Spelet går i stort sett ut på att cappa första rundan med 7432 mot tre stycken berusade ryssar. Steg två är att träffa sjuan och cappa andra rundan mot tre stycken berusade ryssar som alla bytte mellan 3 och 5 kort från första rundan och att slänga sjuan. Steg tre är att cappa tredje rundan mot tre stycken berusade ryssar som alla bytte mellan tre och fem kort och att slänga sjuan. Steg fyra är att träffa sjuan igen på sista bytet och se hur en av de fulla ryssarna vinner en monsterpott genom att stolt visa upp ett par i sexor med AKQ som kickers vilka han sparat genom hela handen.

Postad
Sorry, jag budade nyss över en flaska Cristal och halvkilot Beluga, tillsammans med QoS i transvestitkläder.

grattis till vinsten i turneringen !!!

(EDIT) Förresten var det inte lite farligt att skicka över QoS ? Han spelar ju också turneringen !(/EDIT)

Postad

Helvete!

Det är kööört!

I och för sig, QoS kanske performar dåligt... men då går ju vinsten till någon annan än mig eller honom :(

Känner redan sostlinds vrede, sökö-turneringen var över på fem minuter för min del...

Postad

Sa redan innan till parre att det var en dum idé, men nej, nej - lyssna inte på den runde asiaten! ;)

Nu får ni skyllar er själva när jag dominerar turneringen! :D

- QoS

Postad
Hade varit kul men va fan inte kan man väl spela turnerningar kl 22:30. Jobbar ni inte på dagarna? :D

Det är ju bara du som håller på med sånt där larv :) Visserligen så ligger jag rätt mycket efter i skolan redan efter första veckan (kursstart förra veckan) men lite poker hinner man ju klämma in. Tänkte spela 2-7 för första gången nu :)

Samma bord som nusse och elvis fick jag också.