Cyll Postad 9 November , 2004 Rapport Postad 9 November , 2004 Jag drömde att jag spelade HU mot gdaily utan blinds och utan antes. Citera
pelasun Postad 9 November , 2004 Rapport Postad 9 November , 2004 Intressant... Häromdagen gjorde jag det (nästan iaf) på SCOOP deltävlingen. Åtminstånde var det utan blindstegringar, utan anteoch han satt vid mitt bord (fast han var inte vid datorn) Citera
thrasher Postad 9 November , 2004 Rapport Postad 9 November , 2004 Fyfan så otäck dröm , Själv drömde jag att jag vann 2-1 i headsup matcher mot ett pro och han blev förbannade och vägrade acceptera att jag vunnit ;((( Citera
Feedback Postad 10 November , 2004 Rapport Postad 10 November , 2004 Själv drömde jag om en kåt älg. Citera
kickboxer Postad 10 November , 2004 Rapport Postad 10 November , 2004 Jag drömde att jag spelade HU mot gdaily utan blinds och utan antes. Till skillnad från en mardröm som torde vara att spela HU mot gdaily med blinds och antes... Citera
vivi Postad 11 November , 2004 Rapport Postad 11 November , 2004 Själv drömde jag att Stu Ungar sa ungefär samma sak...sen vaknade jag upp och rostade mig en macka. Citera
Notbadatall Postad 11 November , 2004 Rapport Postad 11 November , 2004 När jag sov över hos en kompis en gång så pratade han i sömnen och sa...."j-vla knektknekt" Är man pokerberoende då eller!?!? Citera
drc Postad 11 November , 2004 Rapport Postad 11 November , 2004 Själv drömde jag att Stu Ungar sa ungefär samma sak...sen vaknade jag upp och rostade mig en macka. Den historian finns i del 2 i Mike Sextons lilla tribut till Stu Ungar. Del 1 http://www.cardplayer.com/poker_magazine/archives/?a_id=44 Del 2 http://www.cardplayer.com/poker_magazine/archives/?a_id=64 Citera
greger Postad 11 November , 2004 Rapport Postad 11 November , 2004 när jag drömmer kortdrömmar så drömar jag oftast bara om stora kort som är överalt men det är ingen mardöm, enda gången som jag drömt att jag spelat poker var när jag halvsov och åkte tåg mellan umeå och stockholm då drömde jag att jag spelade NL hold em mot dom som satt framför mig Citera
Recommended Posts