plissken Postad 17 Mars , 2006 Rapport Share Postad 17 Mars , 2006 Hej vet inte vart ja ska posta det här så ja postar det off topic. Jag satt förra helgen och spelade 5-10$ HU och en tiltad kille kom in och losade ca 5000$ på bara 20-30 min efter en lyckad kväll cashade jag ut 5500$. Nu har battlefieldpoker management låst mitt konto och jag har inte fått prata med dom ännu. Jag undrar vad dom har för rättigheter till det här och varför jag inte har fått mina pengar. Tacksam för snabba svar! * Flytt till Onlinpoker - QoS * Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Daxxar Postad 17 Mars , 2006 Rapport Share Postad 17 Mars , 2006 Är väl bara att ringa dom eller kontakta dom via mail så får du reda på varför du inte fått dina pengar. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
flibben Postad 17 Mars , 2006 Rapport Share Postad 17 Mars , 2006 Det kan väl ha sett ut som chipdumpning är min gissning, ring och snacka med dom. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
cazacu Postad 17 Mars , 2006 Rapport Share Postad 17 Mars , 2006 jag tror det är chipdumpning annars vill inte denna plissken ge ut det så vi ska fatta det så indirekt, CHIPDUMPA INTE, okej? fuskarjävel Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bjora857 Postad 17 Mars , 2006 Rapport Share Postad 17 Mars , 2006 jag tror det är chipdumpning annars vill inte denna plissken ge ut det så vi ska fatta det så indirekt, CHIPDUMPA INTE, okej? fuskarjävel trevligt svar Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Juzzam Postad 17 Mars , 2006 Rapport Share Postad 17 Mars , 2006 jag tror det är chipdumpning annars vill inte denna plissken ge ut det så vi ska fatta det så indirekt, CHIPDUMPA INTE, okej? fuskarjävel trevligt svar Om du spelar HU med någon och chipdumpar till honom, kan man kalla det för fusk? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
p0k3rk1ng Postad 17 Mars , 2006 Rapport Share Postad 17 Mars , 2006 Visakortet var stulet... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ladatarzan Postad 17 Mars , 2006 Rapport Share Postad 17 Mars , 2006 Haha, chipdumpa heads-up = fusk? Ring och prata med dem, vann du ärligt så fixar det sig säkert. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Marcus016 Postad 17 Mars , 2006 Rapport Share Postad 17 Mars , 2006 jag tror det är chipdumpning annars vill inte denna plissken ge ut det så vi ska fatta det så indirekt, CHIPDUMPA INTE, okej? fuskarjävel damp? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
plissken Postad 17 Mars , 2006 Författare Rapport Share Postad 17 Mars , 2006 Ok tack för svaren problemet är att management inte är där under helgerna ... Men vad har dom för rättigheter egentligen om dom misstänker chipdump som dom verkar göra kan dom väll inte bara låsa kontot pga misstanke och sen inte betala nåt? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Juggler Postad 17 Mars , 2006 Rapport Share Postad 17 Mars , 2006 Deras rättigheter och skyldigheter står i avtalet du godkänt. Kolla där först och hör sen efter med dem på måndag. Har du inte chipdumpat så borde det lösa sig. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
baller Postad 17 Mars , 2006 Rapport Share Postad 17 Mars , 2006 Men vad har dom för rättigheter egentligen om dom misstänker chipdump som dom verkar göra kan dom väll inte bara låsa kontot pga misstanke och sen inte betala nåt? Precis, jo det kan dom. Prima (battlefield ingår där) har gjort det många gånger förut och kommer göra det många gånger om igen... chipdumpa heads-up = fusk? Precis så är det om man ser det från sitens sida, det är aldrig ok att chipdumpa eftersom det från sitens sida är pengatvätt och inget de vill vara med om, så gör det inte om ni tycker om era pengar... Använd interntransfer. -"men siten har inte det" men då finns det andra siter som har det, använd banköverföring, gör överföring på ett schysst sätt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
plissken Postad 17 Mars , 2006 Författare Rapport Share Postad 17 Mars , 2006 Så du menar att dom bara kan ta pengarna från mig !??? Hur fan ska dom kunna få göra de!??? Dom kan inte ha nån rätt till det. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Caines Postad 17 Mars , 2006 Rapport Share Postad 17 Mars , 2006 Så du menar att dom bara kan ta pengarna från mig !??? Hur fan ska dom kunna få göra de!??? Dom kan inte ha nån rätt till det. Du har accepterat ett avtal när du registrera dig Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Andrew_W Postad 17 Mars , 2006 Rapport Share Postad 17 Mars , 2006 Lugna ner dig tills du fått snacka med dom. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts