Gå till innehåll

Locked account!


plissken

Recommended Posts

Hej vet inte vart ja ska posta det här så ja postar det off topic.

 

Jag satt förra helgen och spelade 5-10$ HU och en tiltad kille kom in och losade ca 5000$ på bara 20-30 min efter en lyckad kväll cashade jag ut 5500$. Nu har battlefieldpoker management låst mitt konto och jag har inte fått prata med dom ännu. Jag undrar vad dom har för rättigheter till det här och varför jag inte har fått mina pengar.

 

Tacksam för snabba svar!

 

* Flytt till Onlinpoker - QoS *

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Men vad har dom för rättigheter egentligen om dom misstänker chipdump som dom verkar göra kan dom väll inte bara låsa kontot pga misstanke och sen inte betala nåt?

 

Precis, jo det kan dom. Prima (battlefield ingår där) har gjort det många gånger förut och kommer göra det många gånger om igen...

 

chipdumpa heads-up = fusk?

Precis så är det om man ser det från sitens sida, det är aldrig ok att chipdumpa eftersom det från sitens sida är pengatvätt och inget de vill vara med om, så gör det inte om ni tycker om era pengar... Använd interntransfer. -"men siten har inte det" men då finns det andra siter som har det, använd banköverföring, gör överföring på ett schysst sätt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...