slicken Postad 16 Mars , 2006 Rapport Postad 16 Mars , 2006 Förut körde jag alltid bara på ett bord, men nu har har börjat testa lite att spela på 3-4 bord samtidigt. Jag tycker det rullar på rätt så bra men jag har lite problem med att hålla den standarden jag har när jag spelar på ett bord. Eftersom det är t.ex 4 bord man spelar på så är det 4 ggr så många spelare man möter och det kan då vara lite svårt att memorera exakt hur alla spelar. Så jag undrar, ändrar ni er spelstil något när ni multitablar, t.ex med att köra extra tight eller bluffa mkt mindre? Citera
JoseGuti Postad 16 Mars , 2006 Rapport Postad 16 Mars , 2006 Generellt spelar jag tightare och värdebettar mer/bluffar mindre när jag multitablar. Citera
Bernt Postad 16 Mars , 2006 Rapport Postad 16 Mars , 2006 precis som du sa, mindre bluffar och färre floppar blir konsekvensen då du inte har reads eller tid nog vid multitabling. Citera
hansolo Postad 16 Mars , 2006 Rapport Postad 16 Mars , 2006 man spelar mycke mer (eller jag iaf) ABC-poker och också lite tajtare än vanligt, speciellt eftersom man inte gör så mycke "moves" när man inte har bra tells på motståndarna. så de kan nog bli mer kling i kassan om du multi-tablar men man förbättras nog väldigt lite. Så kör lite single/multi och variera dig lite så tror ja att du både blir rik och bra! Citera
Recommended Posts