Gå till innehåll

Bet365Poker.com - Signup $100 och sen $50


Soorken

Recommended Posts

Tja, tänkte sätta in pengar på bet365 poker där man får 100 dollar vid första insättningen efter 500 händer och 50 dollar efter 500 händer som de har som erbjudande nu under mars månad.

 

Tänkte höra om det tar tid att spela ihop 500 händer? För jag spelar just nu på SunPoker och PokerPlex där man får 50 dollar efter 200 poäng varje månad och det tar över 50h...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tja, tänkte sätta in pengar på bet365 poker där man får 100 dollar vid första insättningen efter 500 händer och 50 dollar efter 500 händer som de har som erbjudande nu under mars månad.

 

Tänkte höra om det tar tid att spela ihop 500 händer? För jag spelar just nu på SunPoker och PokerPlex där man får 50 dollar efter 200 poäng varje månad och det tar över 50h...

Varje hand med rake på 25c eller mer är en raked hand.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

beror väl på vilken nivå du spelar, och hur många bord, potten ska upp till 5dollar totalt för att du ska få en ranked så de är mycke lättare än på sun.
Från Bet365s hemsida : Marserbjudandet startar den 1 mars kl.01.00 CET, så var med redan från början! Notera att du behöver spela på minst $0.50/$1.00 bord ($1/$2 för Fixed Limit) för att få dina kvalificerade raked hands. För var 50e kvalificerande Raked Hands är du berättigad till $5 i pokermarker. Du behöver bara skicka ett e-mail till oss på support-swe@customerservices365.com där du anger ditt användarnamn och det antal raked hands du har spelat så krediterar vi ditt konto med bonus!
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har precis kört sign-up erbjudandet och skickat ett mail för exakt 48 timmar sen.

De säger att man ska få bonusen inom 48 timmar. Har iaf skickat ett mail till engelska supporten också nu..

 

Någon som vet om de brukar vara söligare än de lovar?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Spelar du på 4 stycken 10 bord 0.50/1 NL tar det ca 3 timmar och om du spelar på 1/2 FL tar det ca 4 timmar

 

Tja, tänkte sätta in pengar på bet365 poker där man får 100 dollar vid första insättningen efter 500 händer och 50 dollar efter 500 händer som de har som erbjudande nu under mars månad.

 

Tänkte höra om det tar tid att spela ihop 500 händer? För jag spelar just nu på SunPoker och PokerPlex där man får 50 dollar efter 200 poäng varje månad och det tar över 50h...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...
Bet365 har ändrat sitt bonussystem till att vara uppbyggt på s.k loyalty points. Jag har inte räknat på det, men såvitt jag kan se är det nya systemet mkt sämre än det tidigare.

 

Var hundrade poäng ger en dollar, enligt dessa grafer:

http://www.bet365poker.com/poker/sv/loyaltypoints/default.aspx

 

Kommer de ta bort månadsbonusen? Eller kommer de ha loyaltyprogrammet vid sidan av? Inget bra i sådana fall. Jag har haft som vana att köra deras månadsbonusar, gillar inte att ändra vanor....

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Platinga:

 

De brukar ju skriva ut månadsbonusen både i klienten och på siten. Nu gör de inget av alternativen, så det verkar som om de helt enkelt har skrotat det.

Fråga, finns det någon annan prima-site som kör samma månadsbonus som bet365 nu har lämnat?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...