Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

Är det någon mer än jag som tröttnat på alla vip jagande tomtar på alla B2B sidor eller?? Det spelas ju inte för att vinna pengar längre utan för att skrapa ihop vip poäng. Ett införande av ante känns nästan som ett måste iaf på NL borden. Som spelare på B2B har jag tröttnat på "spelet". Spelet för tillfället är ett skämt. Jag är inte ensam om att se o känna skillnaden. Nu tänker alla spela inte där då!! Sitt i båten grabbar....jag gör inte det:) Och jag har också spelat bonusar och bonusar är bra för första gångsspelare. Men när det helt tagit över spelet då känns det som att bonusarna inte främjar poker längre. Kan det inte finnas begränsningar inom nätverket hur mkt bonus man kan plocka?

Verkar ju som det finns mycket bonus människor på forumet o med risk för att bli riktigt attackerad nu så måste jag ändå säga det. Bort med bonusar o annat tjafs, sänk raken istället.

Och ni som kommer rasa mot ante införandet behöver inte maila mig. Maila Sklansky det va han som föreslog det, så den smarta idén kan jag inte ta åt mig äran för.

Postad

Helt ärligt, jag fattar inte? Om folk inte spelar för att vinna pengar borde det ju vara en guldgruva för dom som spelar för att vinna pengar. Om man vet hur man ska spela vill säga..

Så denna fråga kanske låter dryg men är helt ärligt ställd:

Vad är problemet?