Bimpi Postad 15 Mars , 2006 Rapport Postad 15 Mars , 2006 Hejsan, hittade ingen tråd om detta så det kanske bara är jag som har problemet. Det är som så att jag har en bärbar dator som jag kopplar in en 21" CRT till då jag spelar poker. Men om jag lägger ett Heypoker-bord på 21" ( Den externa alltså ) så blir det knas. Bordet visas fel och de delar av bordet som uppdateras visas på bärbara datorn i stället, alltså är den primära skärmen. Tips på hur jag kan lösa detta? Edit: Sitter och testar nu och har jag samma upplösning på skärmarna verkar det fungera. Men hmm så vill jag ju inte ha det, jag vill ju kunna ha maximal upplösning på båda skärmarna. Igår fungerade det faktist ett tag med maximal upplösning på den externa så då trodde jag att allt var frid och fröjd men idag fungerade det inte igen. (Har inte gjort någon ändring under tiden) Så tips mottages fortfarande varmt på vad det är som ställer till det Citera
punkis Postad 15 Mars , 2006 Rapport Postad 15 Mars , 2006 kör igång skärm 2 efter du startat hey poker så funkar det bättre Citera
kfluffie Postad 15 Mars , 2006 Rapport Postad 15 Mars , 2006 kör igång skärm 2 efter du startat hey poker så funkar det bättre Åhh Fyfan!! Tänkte posta samma problem jag! Nu funkar det så vackert! Tack Punkis! Citera
mickol Postad 15 Mars , 2006 Rapport Postad 15 Mars , 2006 Funkar också att ändra upplösning på skärm 2 och sen ändra tillbaka direkt. Citera
Bimpi Postad 15 Mars , 2006 Författare Rapport Postad 15 Mars , 2006 Tack för svaren! Nu när ni säger det så var det faktist så jag hade gjort då det funkade utan att tänka på det. Citera
Nidot Postad 15 Mars , 2006 Rapport Postad 15 Mars , 2006 Sweet, jag som svurit åt att man inte kan flytta över bord till andra skärmen, äntligen! Citera
Recommended Posts