emilio_barzini Postad 24 April , 2006 Rapport Postad 24 April , 2006 Jag la en beställnig på ett nytt efterlängtat xbox360-spel förra veckan, men har inte fått någon orderbekräftelse eller något. Undrar om det kanske har blivit något fel eller om det bara är lite längre leveranstid pga ni inte har i lager? *edit* kom på mig själv att den här frågan kanske inte ska ligga här? Men det har lite med "status på Johan" att göra ändå. Du brukar ju vara så sjukt snabb med allt så man blir ju lite orolig *edit* Citera
HeyJohan Postad 24 April , 2006 Författare Rapport Postad 24 April , 2006 emilio_barzini: Ditt Elder Scrolls IV - Oblivion skickas i morgon bitti. De få vi hade i lager tog slut samma dag och idag fick vi hem nya. Det var en miss av oss då din order lades först, men hamnade en bit ner i listan på grund av att vi sorterade galet. Beklagar verkligen att du fått vänta, men du ska ha det senast på torsdag. Ska själv tillbringa ett par timmar i morgon kväll och testa det. Ska vara sjukt stort och så där härligt icke-linjärt Mvh Johan Citera
Mjukis Postad 24 April , 2006 Rapport Postad 24 April , 2006 Hey Johan. Du ska ha fått ett mail från mig för nån månad sedan. Har det inte kvar i datorn så ja kan inte skicka samma igen, har du det liggandes nånstans? Citera
HeyJohan Postad 24 April , 2006 Författare Rapport Postad 24 April , 2006 Mjukis: Jag har ett mail från dig angående tröjorna till Grebbestad. Men skicka mig ett PM med ditt mobilnummer så slår jag dig en signal i morgon förmiddag om det är ok. Trevlig kväll! Mvh Johan Citera
emilio_barzini Postad 24 April , 2006 Rapport Postad 24 April , 2006 emilio_barzini: Ditt Elder Scrolls IV - Oblivion skickas i morgon bitti. De få vi hade i lager tog slut samma dag och idag fick vi hem nya. Det var en miss av oss då din order lades först, men hamnade en bit ner i listan på grund av att vi sorterade galet. Beklagar verkligen att du fått vänta, men du ska ha det senast på torsdag. Ska själv tillbringa ett par timmar i morgon kväll och testa det. Ska vara sjukt stort och så där härligt icke-linjärt Mvh Johan Tackar tackar!! Det var inte det att jag tyckte att det har tagit lång tid, utan bara att jag inte hade hört något Jag väntar med spänning tills det ramlar ner i lådan! Citera
pellepedal Postad 25 April , 2006 Rapport Postad 25 April , 2006 HeyJohan! Hur går det med sakena till Nora? Vi är många som undrar nu... Citera
Skanke Postad 25 April , 2006 Rapport Postad 25 April , 2006 Jag skulle uppskatta om du svarade på mitt Ipod PM... Citera
HeyJohan Postad 25 April , 2006 Författare Rapport Postad 25 April , 2006 Nora klart! Skanke tar vi nu direkt. Mvh Johan Citera
Recommended Posts