emilio_barzini Postad 7 November , 2004 Rapport Postad 7 November , 2004 Vilka ska lira? Vi tar snacket här * Pill, pill my honeybunny - QoS * Citera
Suddenly Postad 7 November , 2004 Rapport Postad 7 November , 2004 Jag ska spela den, vann en satellit förra veckan så man är väl illa tvungen, bakis och jävlig. Namn: Suddenly Citera
callen Postad 7 November , 2004 Rapport Postad 7 November , 2004 Jag ska spela! Tippar guldmannen som segrare, andrahandstips provider. Citera
emilio_barzini Postad 7 November , 2004 Författare Rapport Postad 7 November , 2004 Fick min plats via en sat oxå. Har spelat live hela dagen, och är riktigt bakis...så det här ska nog gå bra det Name: emilio_bar Citera
Hjort Postad 7 November , 2004 Rapport Postad 7 November , 2004 spelat live hela dagen, och är riktigt bakis...så det här ska nog gå bra det Jag är också bakis, men jag tog det som ett tecken att inte lira. Lycka till allihopa iallafall, jag kommer och gormar lite i chatten iallafall. Citera
Skanke Postad 7 November , 2004 Rapport Postad 7 November , 2004 Jag lirade en turbosattelite idag, låg bra med när vi närmade oss finalbordet. Får KQ i klöver och tänker sno blindsen, får svar mot chipleadern. Floppen kommer Q hög jag bettar han höjer mig allin, tusan tänker jag och synar. Han visar AQ tusan oxå, på turn hoppar det uppe en fin kung och jag hinner tänka yes innan esset kommer på rivern, snacka om mode swings. Heja ni som ska spela iallafall... Citera
emilio_barzini Postad 7 November , 2004 Författare Rapport Postad 7 November , 2004 såja! Drar in en färg och tripplar! Ligger 2a med 7595 nu. Citera
callen Postad 7 November , 2004 Rapport Postad 7 November , 2004 Går hyfsat för mig, har snott lite småpotter. Har suddenly vid mitt bord. Ser att Emilio_bar ligger bra till! Citera
callen Postad 7 November , 2004 Rapport Postad 7 November , 2004 Helvete, floppade ett set och fick bra action av en snubbe med topparet, dock drog han in runner runner färgen. REBUY! Citera
Suddenly Postad 7 November , 2004 Rapport Postad 7 November , 2004 hade... trodde en kille försökte stjäla blinden, har AQ och svarar, träffar tyvärr damen på flopen, han har KK. Det var det för den här gången Lycka till ni andra. Citera
lfx Postad 7 November , 2004 Rapport Postad 7 November , 2004 snygg badbeat på sista sateliten: 11, kvar, fem får entry. Har medelstack plockar upp KK i sb och till min förtjusning ställer UTG+1 in med lika mycket chips som mig.. Han visar A8o tack tack tänkte jag, uppdubbling.. vad kommer då om inte 34567.. kul! så där rök min chans Citera
drc Postad 7 November , 2004 Rapport Postad 7 November , 2004 Åkte ut ganska tidigt - orkade inte rebuya då jag kände mig trött och okoncentrerad - lycka till till er som är kvar !!!! Citera
emilio_barzini Postad 7 November , 2004 Författare Rapport Postad 7 November , 2004 har stannat upp rätt rejält nu.......får inga kort. Dock så är det ingen panik ännu, massa bb kvar Citera
emilio_barzini Postad 7 November , 2004 Författare Rapport Postad 7 November , 2004 bah! Tappade nyss 2k med AKo vs QQ....oh well Citera
parre Postad 7 November , 2004 Rapport Postad 7 November , 2004 Callen har verkligen inget flyt med JJ idag. Spec:at hans bord några gånger.. Första gången: Han trycker med JJ mot en shortstack preflop som synar med 44 och träffar rivern. Andra så höjer han preflop ur BB med JJ, blir synad, hamnar all-in på floppen... torskar mot 33 som floppade set. Citera
emilio_barzini Postad 7 November , 2004 Författare Rapport Postad 7 November , 2004 nu åker jag nog snart.....4bb kvar, iofs har man ju haft mindre och gjort stora comebacker Citera
callen Postad 7 November , 2004 Rapport Postad 7 November , 2004 Hade en bra period och var uppe på 25 000 som mest men dubblade upp Nina med JJ mot 33 när hon floppade setet, nere på 12 500. Överlevde iaf både Guldmannen och Provider. Citera
emilio_barzini Postad 7 November , 2004 Författare Rapport Postad 7 November , 2004 jag råkade dubbla med AK vs 55, träffade K på flopen... 9k kvar Citera
callen Postad 7 November , 2004 Rapport Postad 7 November , 2004 Och åkte ut några händer senare. Ukioye som spelat väldigt aggressivt och löst hela turneringen hade KK på cutoff och jag hade 99 på knappen. Skulle väl lagt mig men trodde bara han försökte sno. Citera
emilio_barzini Postad 7 November , 2004 Författare Rapport Postad 7 November , 2004 åkte somo 32a riktig small stack var jag, som vanligt, och tryckte in med AQs när en hade raisat. Han visade såklart KK. Bordet gav mig dock stegdrag upp och ner. Bordet parade på turn så mina Kungar dog....och såklart kommer en kung på rivern. Om bara inte bordet hade parat så hade det gått fint!!! Men men, man kan vlä inte lyckas slowa in sig itm varje gång Tur det va en sat man fick platsen på... Citera
Recommended Posts