Gå till innehåll

BOK: "Super System II" av Brunson


drc

Recommended Posts

då ska ja alltså köpa SS2 PL/NL Poker och Harrington on Hold'em vol 1-2, då gäller de att ja plussar rejält på pokern :D

 

fast om ni såg WPT: poker by the books så berättar TJ Cloutier om när han satt på en bok signering och en kund tyckte att boken var för dyr men köpte den i alla fall....dagen efter kom han tillbaka å tackade Cloutier för de tipsen han fick för 200-300kr sparade honom tusentals $, så egentligen ska man nog inte klaga för att en bok kostar några hundra :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 1 month later...
  • Svars 85
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

  • 4 weeks later...
  • 1 month later...
  • 4 weeks later...
Hur skiljer sig vanliga versionen av SS2 mot "Limited Edition"? Är det bara pärmen som är annprlunda på den limiterade utgåvan?

 

Jag har själv den senare men jag undrar om det medföljer några extra sidor som den vanliga saknar.

 

Undrar också det. Skiljer ju runt 30 sidor iaf..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 4 months later...

Jag hörde att den "rippade" versionen av denna underbara bok (har läst 1an så jag antar att denna också är underbar) inte hade några bilder för kort och dylikt.

 

Allt stod i text utan bilder på kort och floppar (vilket gör det hela ganska tråkigt i längden).

Lite bilder skadar aldrig att fylla ut den tunga, aggressiva, teorin som Doyle så fint framför).

 

Till er som har läst SS2:

Är det bilder i boken? Eller är det precis som i .pfd:en så att allting står nedskrivet i text?

 

För i ettan som jag läste så var det minsann bilder.

 

Jag tänkte nämligen införskaffa denna pokerns bibel. Men står mellan att köpa SS1 eller SS2. Jag har hört att NL-kapitlet som jag är mest intresserad av ska vara tämligen oförändrat. Så om den gamla boken hade bilder så kan jag tänka mig att pryda min hylla hemma med detta verk. Men tvåan är ju mer lockande eftersom den är ny. Usch vad jag babblar om ingenting! Red ut det här åt mig!

Tack på förhand!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 1 month later...
  • 5 months later...
  • 5 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...