TheLimps Postad 14 Mars , 2006 Rapport Postad 14 Mars , 2006 Finns det någon möjligthet att ställa in borden på "mini view" på B2B? Om man till exempel spelar sex bord är det ju svårt att spela via normal storlek på borden! * Flytt till Onlinepoker - QoS * Citera
hansolo Postad 14 Mars , 2006 Rapport Postad 14 Mars , 2006 de finns bara på ultimatebet eller har ja fel? Citera
Ruterkung Postad 14 Mars , 2006 Rapport Postad 14 Mars , 2006 Ja, ladbrokes, prima och Pokerchamps(?) har det med. Citera
smidig Postad 14 Mars , 2006 Rapport Postad 14 Mars , 2006 Party har så att du kan minska dina fönster så att du får plats med fler. Citera
scouserandy Postad 14 Mars , 2006 Rapport Postad 14 Mars , 2006 Fast nu frågar han ju om B2B och inget annat? Citera
Mr Zero Postad 14 Mars , 2006 Rapport Postad 14 Mars , 2006 Och på B2B går det inte att ändra bordsstorleken på annat sätt än att ändra skärmupplösningen. Citera
cAshville Postad 14 Mars , 2006 Rapport Postad 14 Mars , 2006 alla borde ha som Party har, grymt skönt att kunna välja EXAKTA storleken själv genom att dra i hörnet på rutorna.. Nej b2b har inget.. ..för tillfället bara får man ju hoppas ju på.. Citera
Luap Postad 15 Mars , 2006 Rapport Postad 15 Mars , 2006 alla borde ha som Party har, grymt skönt att kunna välja EXAKTA storleken själv genom att dra i hörnet på rutorna.. Nej b2b har inget.. ..för tillfället bara får man ju hoppas ju på.. Blir inte all text "suddig" för er när ni gör det? Jag kör hellre med överlappning än att min ruta ser ut så Citera
Verdi Postad 17 Mars , 2006 Rapport Postad 17 Mars , 2006 Jodå, bordet blir lite suddigt om man minskar det. Men det är ändå bättre än t ex Primas miniview som jag tycker är extremt förvirrande. Men det är väl för att man inte är van... Måste ju skryta lite också. På party skulle jag få plats med 16 bord i princip utan överlappning om man drar ner alla så mycket det går på min 23" widescreen. Citera
Recommended Posts