Gå till innehåll

Samåkning till Grebbestad med Heypoker


Matteprof

Recommended Posts

Tja

 

Från 4 vilsna moderatorer på Pokerforum kommer en fråga ;)

 

Har alla ni som ska till Grebban med Heypoker (vad jag hört typ 18 pers(!)) fixat skjuts från Stockholm.

 

Om det finns platser för oss 4 så är vi intresserade av att haka på. Om ni inte fixat skjuts så skriv gärna här i denna tråd så kanske vi kan styra ihop nått tillsammans som blir smidigt/billigt för alla parter, typ hyra minibuss eller nått...

 

 

Eller har alla ni som ska dit redan fixat allt med ett vuxet framförhållningssätt? ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Efter lite korrespondens mellan ett antal av spelarna så är det följande som gäller för Heypoker-familjen:

 

1. En minibuss avgår från Västerås - fullsatt

2. En bil med HeyHoneys avgår från Stockholm - fullsatt

3. 2 HeyHoneys söker annat sätt att ta sig dit - återkommer med info kring dem.

4. Lite spridda skurar av spelare som tar sig dit på andra sätt.

5. Jag kommer personligen att åka bil dit som det ser ut nu då jag måste kunna vara lite rörlig på plats. Kan eventuellt ta passagerare, men problemet är att jag kanske måste dra innan arrangemanget är slut (ser framför mig hur jag får yttra meningarna "Jag skiter väl i om det är heads-up. Bilen går nu och ska du med hem får du resa på dig")

 

Återkommer med mer info.

 

Mvh Johan

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag, ziddax och HeyNina pratar om att hyra en bil och ta en roadtrip ner till Grebbestad..

Är det någon som är intresserad av att åka med oss?

Vi delar självklart på hela kostnaden, och du får gärna ha körkort så Nina inte behöver köra hela resan

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...