Matteprof Postad 12 Mars , 2006 Rapport Postad 12 Mars , 2006 Tja Från 4 vilsna moderatorer på Pokerforum kommer en fråga Har alla ni som ska till Grebban med Heypoker (vad jag hört typ 18 pers(!)) fixat skjuts från Stockholm. Om det finns platser för oss 4 så är vi intresserade av att haka på. Om ni inte fixat skjuts så skriv gärna här i denna tråd så kanske vi kan styra ihop nått tillsammans som blir smidigt/billigt för alla parter, typ hyra minibuss eller nått... Eller har alla ni som ska dit redan fixat allt med ett vuxet framförhållningssätt? Citera
ziddax Postad 12 Mars , 2006 Rapport Postad 12 Mars , 2006 Jag och min flickvän har inte nåt sätt att åka på, så för oss är samåkning högst intressant. Citera
HeyJohan Postad 12 Mars , 2006 Rapport Postad 12 Mars , 2006 Efter lite korrespondens mellan ett antal av spelarna så är det följande som gäller för Heypoker-familjen: 1. En minibuss avgår från Västerås - fullsatt 2. En bil med HeyHoneys avgår från Stockholm - fullsatt 3. 2 HeyHoneys söker annat sätt att ta sig dit - återkommer med info kring dem. 4. Lite spridda skurar av spelare som tar sig dit på andra sätt. 5. Jag kommer personligen att åka bil dit som det ser ut nu då jag måste kunna vara lite rörlig på plats. Kan eventuellt ta passagerare, men problemet är att jag kanske måste dra innan arrangemanget är slut (ser framför mig hur jag får yttra meningarna "Jag skiter väl i om det är heads-up. Bilen går nu och ska du med hem får du resa på dig") Återkommer med mer info. Mvh Johan Citera
wedo Postad 12 Mars , 2006 Rapport Postad 12 Mars , 2006 Hur kvalar man in sig i bilen full med HeyHoneys? Sateliter? Citera
erbus Postad 12 Mars , 2006 Rapport Postad 12 Mars , 2006 Hur kvalar man in sig i bilen full med HeyHoneys? Sateliter? haha trevlig fundering /A Citera
HeyJohan Postad 13 Mars , 2006 Rapport Postad 13 Mars , 2006 wedo: Vi kommer att sälja en plats i takboxen för 15.000 VIP om du är intresserad Jag har strukit tanken på att åka bil ner. Det är 50 mil. Ohållbart Flyg till Göteborg och sen hyrbil är det nya förslaget. Mvh Johan Citera
Liza Postad 13 Mars , 2006 Rapport Postad 13 Mars , 2006 Vad hände med limon du lovade mig, Johan? Citera
Liza Postad 13 Mars , 2006 Rapport Postad 13 Mars , 2006 Jag, ziddax och HeyNina pratar om att hyra en bil och ta en roadtrip ner till Grebbestad.. Är det någon som är intresserad av att åka med oss? Vi delar självklart på hela kostnaden, och du får gärna ha körkort så Nina inte behöver köra hela resan Citera
Nollisen Postad 13 Mars , 2006 Rapport Postad 13 Mars , 2006 Hur kvalar man in sig i bilen full med HeyHoneys? Sateliter? LMAO, den var bra juh, hihihi Citera
Matteprof Postad 13 Mars , 2006 Författare Rapport Postad 13 Mars , 2006 HeyNina , du har PM... snart Citera
HeyJohan Postad 13 Mars , 2006 Rapport Postad 13 Mars , 2006 HeyLisa: Vi tar bilkostnaden. Så länge det inte är en limo. Mvh Johan Citera
Matteprof Postad 13 Mars , 2006 Författare Rapport Postad 13 Mars , 2006 HeyLisa: Vi tar bilkostnaden. Så länge det inte är en limo. Mvh Johan Det är inte en limo , om inte mina moderatorkollegor säger ifrån tar vi en hyrminibuss Återkommer... Citera
nevee Postad 14 Mars , 2006 Rapport Postad 14 Mars , 2006 Vi är 2st som har en 4-mans stuga om någon saknar boende. Luktar du inte så kan du pm:a en ansökan till mig. Citera
HeyEmily Postad 16 Mars , 2006 Rapport Postad 16 Mars , 2006 Parre önskar plats i bil lr annat fordon, bad mig skriva en rad om det här. Han har tom erbjudit sig att betala för resan (iofs utan att precisera valutan..)! Önskad avresedag fredag om jag inte missförstod honom helt. Intressenter: PM till Parre . Citera
Avsaknad Postad 17 Mars , 2006 Rapport Postad 17 Mars , 2006 Hur kvalar man in sig i bilen full med HeyHoneys? Sateliter? LMAO, den var bra juh, hihihi Äh vem orkar åka i en bil med HeyHoneys när man kan åka ner med sviten? Dessutom åker bison i samma bil o han är inte vacker o lutkar illa Citera
Njordir Postad 17 Mars , 2006 Rapport Postad 17 Mars , 2006 Och jag som trodde alla HeyHoneys hade var sin Porsche i färgerna rosa, ljusgrön, lila, röd, turkos och ljusblå.... . Kanske hade varit en idé Johan (men då får du höja ipod priserna lite ). Ni får ha en trevlig resa iaf ! Citera
HeyNina Postad 17 Mars , 2006 Rapport Postad 17 Mars , 2006 Visst har vi varsin sportbil! Men den Rosa Bilen kör HeyJohan själv. Citera
Matteprof Postad 17 Mars , 2006 Författare Rapport Postad 17 Mars , 2006 Visst har vi varsin sportbil! Men den Rosa Bilen kör HeyJohan själv. Jaha ja!! så vad hände med minibussen vi skulle åka i? Citera
vikko Postad 19 Mars , 2006 Rapport Postad 19 Mars , 2006 Finns det plats för en Parbet:are från stockholm? Jag kommer givetvis stå för bensinkostnader Citera
Rille Postad 20 Mars , 2006 Rapport Postad 20 Mars , 2006 Finns det transport som man kan hoppa på i Linköping hade det varit bra. Citera
melcor Postad 21 Mars , 2006 Rapport Postad 21 Mars , 2006 Jag hoppar gärna in i en bil från Sthlm om det finns plats. Tyvärr har jag inget körkort. Blev lite plötsligt det här att man skulle åka ner. Citera
melcor Postad 23 Mars , 2006 Rapport Postad 23 Mars , 2006 Varför planera när man kan vara spontan? Fixat tåg+tåg dit nu iaf. Ska man hoppa av i Tanumshede eller fortsätta mot Grebbestad när man kommer med bussen och ska till vårt hotell Tanum Strand ? Hemresan får man fixa när man åker ut. Citera
Recommended Posts