stegen Postad 12 Mars , 2006 Rapport Postad 12 Mars , 2006 Har precis fått hem mitt debit card, är det något speciellt man måste göra för att kunna ta ut från det? Funkar det i vanliga bankomater? Skulle va tacksam för lite info=) Citera
Mr Zero Postad 12 Mars , 2006 Rapport Postad 12 Mars , 2006 Det du måste göra är att föra över summan du vill ta ut från ditt Netellerkonto till kortet, sist jag kollade var det max $1000/dag man fick föra över. Sedan fungerar det som ett vanligt bankomatkort i bankomater, dock så går det inte att ta ut i minutenautomaterna. Kolla Netellers hemsida vilka avgifter som gäller, tex så tar dom avgift på pengar som du har innestående på kortet osv. Citera
Joeduck Postad 16 Mars , 2006 Rapport Postad 16 Mars , 2006 hur länge måste man vänta på det satans kortet? jag beställde för en månad sen, och det har inte kommit än Citera
busen Postad 16 Mars , 2006 Rapport Postad 16 Mars , 2006 hur länge måste man vänta på det satans kortet? jag beställde för en månad sen, och det har inte kommit än tog mig 2 veckor EDIT: man kan pröjsa medkortet på Mc Donalds =) Citera
Zporty Postad 16 Mars , 2006 Rapport Postad 16 Mars , 2006 man kan pröjsa medkortet på Mc Donalds =) Nån som vet fler ställen det går att använda kortet på? Jag har bara använt mitt för uttag från bankomat. Citera
Recommended Posts