majorj Postad 11 Mars , 2006 Rapport Share Postad 11 Mars , 2006 Ur Expressen: "Betssonspelaren Karin Lundgren är Sveriges skickligaste spelare. " Nu är det alltså avgjort. http://pokerforum.nu/goarticle.php?a=1697 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
rickie Postad 11 Mars , 2006 Rapport Share Postad 11 Mars , 2006 Jo ett lite konstigt påstående. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TotalFarsa Postad 11 Mars , 2006 Rapport Share Postad 11 Mars , 2006 Var väl Karin som tog sig längst i senaste eventet? Och med lite skön kvällstidningslogik kan man ju då lite snabbt räkna ut att Karin då är bäst i sverige Äsch, all heder åt henne... /TF Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
a_apelqvist Postad 11 Mars , 2006 Rapport Share Postad 11 Mars , 2006 Ur Expressen: "Betssonspelaren Karin Lundgren är Sveriges skickligaste spelare. Det är tyvärr bara skribentens åsikt. Framhävs som ett fakta. Dåligt, Expressen! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Staahla Postad 11 Mars , 2006 Rapport Share Postad 11 Mars , 2006 Ur Expressen: "Betssonspelaren Karin Lundgren är Sveriges skickligaste spelare. Det är tyvärr bara skribentens åsikt. Framhävs som ett fakta. Dåligt, Expressen! Vad svamlar du om apel? Det är väl allmänt vedertaget att Karin är skickligast? Att Expressen skriver det är ju bara en ytterligare bekräftelse. Lite väl magstarkt att kalla ett sådant påstående för subjektivt... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
psykologen Postad 11 Mars , 2006 Rapport Share Postad 11 Mars , 2006 Undrar om hon skulle klara top 100? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ogredani Postad 11 Mars , 2006 Rapport Share Postad 11 Mars , 2006 Detta är ju ungefär som att hävda att Steven Bradbury var bäst i världen på skridskor år 2002 efter OS i Salt Lake City. Väldigt bra underlag att bedöma efter 1 tävling. Tur att vi har Expressen-journalister som utser de främsta pokerspelarna så vi invigda slipper tänka på rankinglistor och annat jobbigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Gislo Postad 11 Mars , 2006 Rapport Share Postad 11 Mars , 2006 ...någon som vill ge mig oddsen för att alla som orkar bry sig att "klaga" på medier som Expressen kommer att fortsätta läsa deras skit? Förmodligen enbart ihopp om att hitta något liknande för att "jiddra" ännu mera. Expressen 345345p - 0p Svenskafolket Mission accomplished Expressen/medier Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MajkTheBike Postad 11 Mars , 2006 Rapport Share Postad 11 Mars , 2006 Hon kanske är Sverige bästa kvinnliga pokerspelare och då har jag givetvis inte räknat med Linda R. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Nick_the_Swede Postad 12 Mars , 2006 Rapport Share Postad 12 Mars , 2006 Det skulle kunna vara så att de bara råkade missa att skriva "en av". Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
guldfisk Postad 12 Mars , 2006 Rapport Share Postad 12 Mars , 2006 Sluta läsa kvällspressen. Sluta gå in på deras hemsidor, läsa deras sportbilaga, kvällsbilaga, matbilaga, tvättbilaga, hembilaga, bilbilaga, jagvarfetmennuärjagintedetlängrepga expressensfinasammarbetemeddettajättedyrapulverföretagetbilaga.. Sluta läs skiten! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
guldfisk Postad 12 Mars , 2006 Rapport Share Postad 12 Mars , 2006 Men ja ja är int bitter.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
rövriver Postad 12 Mars , 2006 Rapport Share Postad 12 Mars , 2006 jag älskar sånt här!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Stahl Postad 13 Mars , 2006 Rapport Share Postad 13 Mars , 2006 Nu är det alltså avgjort. Fyfan vad det var roligt skrivet av dig majorj. Träffade verkligen på en gömd skrattnerv hos mig Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Torsus Postad 13 Mars , 2006 Rapport Share Postad 13 Mars , 2006 Jag tycker att det här är uppförstorat... Är det så viktigt egentligen om hon eller någon annan är bäst? Jag nöjer mig med att konstatera att hon är duktig. Sedan anser jag att det har med dagsform att göra vilken som är bäst vid ett givet tillfälle. Jag nöjer mig också med att försöka utveckla MITT spel istället för att snegla på andra... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MajkTheBike Postad 13 Mars , 2006 Rapport Share Postad 13 Mars , 2006 Jag tycker att det här är uppförstorat...Sedan anser jag att det har med dagsform att göra vilken som är bäst vid ett givet tillfälle. och en hel del massa tur.... så är det bara! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Fulville Postad 13 Mars , 2006 Rapport Share Postad 13 Mars , 2006 Ur Expressen: "Betssonspelaren Karin Lundgren är Sveriges skickligaste spelare. " Nu är det alltså avgjort. http://pokerforum.nu/goarticle.php?a=1697 Citera = återge korrekt. Det står faktiskt "en av" också i expressentexten. Men du ville kanske slira lite på sanningen för att locka läsare. Jobbar du möjligen på Expressen? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
dlinder Postad 13 Mars , 2006 Rapport Share Postad 13 Mars , 2006 Citera = återge korrekt. Det står faktiskt "en av" också i expressentexten. Men du ville kanske slira lite på sanningen för att locka läsare. Jobbar du möjligen på Expressen? Skulle nästan våga lova att det inte stod det förut. Jag läste också "Sveriges skickligaste" iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
majorj Postad 13 Mars , 2006 Författare Rapport Share Postad 13 Mars , 2006 Citera = återge korrekt. Det står faktiskt "en av" också i expressentexten. Men du ville kanske slira lite på sanningen för att locka läsare. Jobbar du möjligen på Expressen? Skulle nästan våga lova att det inte stod det förut. Jag läste också "Sveriges skickligaste" iaf. Yes. Dom har ändrat texten. Nej, jag slirar inte på sanningen. Jobbar inte på Expressen. Vet hur man citerar. Bye bye. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
a_apelqvist Postad 13 Mars , 2006 Rapport Share Postad 13 Mars , 2006 Jag är sveriges bästa pokerspelare, inte Karin. Om jag inte vinner en större turnering, vilket jag nästan alltid inte gör så beror de ALLTID på att fiskarna har tur mot just mig. /a_apelqvist/ Ken L. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
a_apelqvist Postad 13 Mars , 2006 Rapport Share Postad 13 Mars , 2006 Citera = återge korrekt. Det står faktiskt "en av" också i expressentexten. Men du ville kanske slira lite på sanningen för att locka läsare. Jobbar du möjligen på Expressen? Skulle nästan våga lova att det inte stod det förut. Jag läste också "Sveriges skickligaste" iaf. Det stod sveriges skickligaste, helt rätt. De har väl ändrat efter att ha läst den här tråden Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Torsus Postad 13 Mars , 2006 Rapport Share Postad 13 Mars , 2006 Citera = återge korrekt. Det står faktiskt "en av" också i expressentexten. Men du ville kanske slira lite på sanningen för att locka läsare. Jobbar du möjligen på Expressen? Skulle nästan våga lova att det inte stod det förut. Jag läste också "Sveriges skickligaste" iaf. Det stod sveriges skickligaste, helt rätt. De har väl ändrat efter att ha läst den här tråden Detta påminner lite om romanen "1984" Den ursprungliga artikeln har väl åkt in i minneshålet... "Ursprunglig formulering 'bäst' dubbelplusobra...." Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
baller Postad 13 Mars , 2006 Rapport Share Postad 13 Mars , 2006 Ungefär som Glimnes spekulation om sitt tvåpar... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts