fat_joe Postad 24 Mars , 2006 Rapport Postad 24 Mars , 2006 Jag fick insättningsgränsen höjd efter ett email men nu måste jag använda koden "winnbig" nog för att jag vill göra det men vore kul och veta vad den bonuskoden innebär? Det ser du väl om du testar sätta in , alltså göra som en vanlig insättning men canclar innan du ska göra sista bekräftelsen. Berätta gärna sen vad det är för villkor som gäller för den koden. Citera
Gubscal Postad 24 Mars , 2006 Rapport Postad 24 Mars , 2006 Har gått lite kass, så jag skulle behöva sätta in mer pengar. Räknas bonusen som vanligt trots att man fyller på mer mer pengar? Citera
Kollikock Postad 24 Mars , 2006 Rapport Postad 24 Mars , 2006 Har gått lite kass, så jag skulle behöva sätta in mer pengar. Räknas bonusen som vanligt trots att man fyller på mer mer pengar? ja Citera
petla Postad 24 Mars , 2006 Rapport Postad 24 Mars , 2006 Jag fick insättningsgränsen höjd efter ett email men nu måste jag använda koden "winnbig" nog för att jag vill göra det men vore kul och veta vad den bonuskoden innebär? Mailade supporten och de sade att "winnbig" ska funka på samma sätt som "Jokerdandy" så nu kör vi. Citera
RookieWestin Postad 25 Mars , 2006 Rapport Postad 25 Mars , 2006 Hade samma problem men mailade bara supporten och på ca 15 minuter var det löst! Citera
elvisero Postad 27 Mars , 2006 Rapport Postad 27 Mars , 2006 sa det verkar alltsa fortfarande som att bonusen betalas ut med €20/100vips ? Iom att pointpokerbonusen inte langre verkar galla far man nog kora den har, om den fortfarande galler.. Citera
Pappsen Postad 28 Mars , 2006 Rapport Postad 28 Mars , 2006 sa det verkar alltsa fortfarande som att bonusen betalas ut med €20/100vips ? Iom att pointpokerbonusen inte langre verkar galla far man nog kora den har, om den fortfarande galler.. Jag skulle göra en insättning ikväll och utnyttja signupkoden "winnbig" men den funkade inte! Provade med Jokerdandy,den var också död. Mailade till supporten och undrade vad i h****** de håller på med. Här är svaret:Hello, These codes have been cancelled. Please visit the promotions section of the website and look for another bonus code. De har ändrat till sämre villkor snabbare än ögat. De var inte länge de varade koderna som gav 20€/100 VIP . Citera
tnek Postad 28 Mars , 2006 Rapport Postad 28 Mars , 2006 Verkar som att alla 20€/100 VIP bonusar varar några dagar och sen försvinner under mystiska omständigheter.. Citera
erricky78 Postad 7 April , 2006 Rapport Postad 7 April , 2006 Försöker hitta ett sätt att kontakta pokerdandy...mailen funkar inte. Vad är det som gäller nu om man satte in 400 euro och spelat 2000 händer...men på hemsidan har dom ändrat erbjudande till 200 euro och 15vip/1 euro??? Satte in pengarna den 23 mars. Någon som fått ut sin bonus där än? / Erica Citera
LillaMy Postad 11 April , 2006 Rapport Postad 11 April , 2006 Jag ska få min bonus under dagen om allt går som det ska. Däremot ha jag inte fått min VIP-cashback för mars någon annan som inte fått den heller? Citera
p0k3rk1ng Postad 11 April , 2006 Rapport Postad 11 April , 2006 Jag ska få min bonus under dagen om allt går som det ska. Däremot ha jag inte fått min VIP-cashback för mars någon annan som inte fått den heller? Vad jag vet har dom inte VIP-cashback. Citera
LillaMy Postad 11 April , 2006 Rapport Postad 11 April , 2006 Det står att de har det på deras sida under promotions. Citera
bzo Postad 11 April , 2006 Rapport Postad 11 April , 2006 Jag har fått cashback från PokerDandy för mars. Anledningen till att man inte har fått cashback från B2B-siter för mars kan dock vara denna. Jag har t ex inte fått någon från Martinspoker eftersom jag tydligen inte fyllt i mitt telefonnummer där Återstår att se om det kommer någon cashback efter den 15 april... Hur som helst är det j-vligt uselt att inte alla siter skickar ut info om detta, men de hoppas väl slippa betala ut cashback kanske... Citera
dollar007 Postad 12 April , 2006 Rapport Postad 12 April , 2006 Måste man spela alla VIP för att få bonusen eller utbetalas den i steg om 100 VIP ? Citera
LillaMy Postad 12 April , 2006 Rapport Postad 12 April , 2006 Jag har fått cashback från PokerDandy för mars. Anledningen till att man inte har fått cashback från B2B-siter för mars kan dock vara denna. Jag har t ex inte fått någon från Martinspoker eftersom jag tydligen inte fyllt i mitt telefonnummer där Återstår att se om det kommer någon cashback efter den 15 april... Hur som helst är det j-vligt uselt att inte alla siter skickar ut info om detta, men de hoppas väl slippa betala ut cashback kanske... Jag mailade till dem igår och bonusen skulle komma in inom 24 timmar. VIP var lite roligt däremot för jag signade upp med telefonnummer men i svars mailet skrev de att jag nyligen lagt till nummret och skulle få min VIP cashback mellan den 15-17. Så det verkar som att man får ligga på lite. Citera
Krilla Postad 14 April , 2006 Rapport Postad 14 April , 2006 Satte in pengar för en månad sen för att fixa en bonus. Skulle få 20€/100VIP, tror jag det var.Bonusen skulle betalas efter en månad. Någon som vet om pengarna sätts in automatiskt eller måste man maila först. Om jag måste maila först var hittar jag supporten, letar och letar men hittar inte var jag får kontakt med dem. Citera
Stoffe Postad 14 April , 2006 Rapport Postad 14 April , 2006 support@pokerdandy.com har jag fått svar från så sent som 12 april så det ska nog funka. Lite segare på helgerna kanske.. Citera
dollar007 Postad 19 April , 2006 Rapport Postad 19 April , 2006 fick mina 400€ för 2000VIP igår . Plussa 400€ på spelet så skön bonus. Citera
keso1 Postad 24 April , 2006 Rapport Postad 24 April , 2006 Vad gäller nu? Är det fortfarande 20€ per 100vip eller är det ändrat? Citera
mantanquzzmo Postad 11 Oktober , 2006 Rapport Postad 11 Oktober , 2006 Finns denna fortfarande? Citera
Axix Postad 11 Oktober , 2006 Rapport Postad 11 Oktober , 2006 Getting your deposit bonus is realy easy, all you need to do is start playing at the real.money tables. You can get up to 100% deposit bonus up to €200.When you’ve earned 3000VIP you will receive your bonus Use the promotion-code”dandy100” Click here to open your account. Citera
Recommended Posts