Gå till innehåll

Recommended Posts

• Svars 95
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Postad

Vet inte om det är du som råkat läst fel eller om de har ändrat på villkoren men nu står det iaf:

100% BONUS FOR ALL NEW PLAYERS!

All new players can now enjoy a 100% bonus on their initial deposit. The bonus is paid out 30 days after the deposit with €10 for every VIP100 earned during the period.

Postad

Dessutom är ju B2B numer så oerhört tight att det tar OFANTLIGT lång tid att fixa bonusarna (om man vill spela på låg limit), dessutom blir själva spelet otroligt tråkigt. Vet inte om det bara är för att Unibet dragit sig ur, men jag tänker då inte spela nåt mer på B2B om det inte kommer nån riktigt bra bonus (exvis 5x)

Postad
Alla nya spelare får nu 100% bonus på sin första insättning.Bonusen betalas ut 30 dagar efter insättningen med € 20 per intjänade VIP100 under perioden. Den maximala bonusen du kan tjäna är € 400. Minsta bonusutbetalning är €20.

Använd koden "Jokerdandy" när du sätter in pengar

Står ju 20€/ 100 VIP på den svenska sidan

Postad
Alla nya spelare får nu 100% bonus på sin första insättning.Bonusen betalas ut 30 dagar efter insättningen med € 20 per intjänade VIP100 under perioden. Den maximala bonusen du kan tjäna är € 400. Minsta bonusutbetalning är €20.

Använd koden "Jokerdandy" när du sätter in pengar

Står ju på den svenska sidan

Kan någon bekräfta att koden "Jokerdandy" verkligen ger 20€/ 100 VIP ?

Postad

Om du läser i tråden ovan, så är det ju nån som testat den.

JA,JA HÄR GNÄLLIG!

Men som du kan läsa i tråden , så finns det delade meningar om detta.

Så jag tolkar det hela så här, regga via den engelska sidan 10€/ 100 VIP, regga via den svenska 20€/ 100 VIP!

Postad

Reggade precis oxå genom svenska delen och fick 20€/100vip

Bara o köra på o hoppas att de inte ändrar...

Maila INTE support o fråga om det verkligen är korrekt!!!! utan bara kör på.

Postad

Om du läser i tråden ovan, så är det ju nån som testat den.

JA,JA HÄR GNÄLLIG!

Men som du kan läsa i tråden , så finns det delade meningar om detta.

Så jag tolkar det hela så här, regga via den engelska sidan 10€/ 100 VIP, regga via den svenska 20€/ 100 VIP!

HÄR?

5xVIP låter klart intressant dock. Enklaste sättet är att testa själv. Som jag gör nu.

Postad
Reggade precis oxå genom svenska delen och fick 20€/100vip

Bara o köra på o hoppas att de inte ändrar...

Maila INTE support o fråga om det verkligen är korrekt!!!! utan bara kör på.

Om 30dagar vet vi, risken är ju att det är ett skrivfel i den svenska delen...

Postad

Jag mailade pokerdandy om detta för att är det så att det bara är ett skrivfel skulle isånnafall bonusen bara ha betalats ut 10€ / 100 VIP B2B är rätt hårda och de ändrar sig sällan, har jag som erfarenhet iallafall.

Jag skrev att jag var svensk och att det på den svenska sidan stod 20€/100 VIP och på den engelska stod det 10€/100VIP och vad gäller?

fick detta svaret:

"We apologize for the incorrect information on the website. The bonus

code "Jokerdandy" is paid out at a rate of 20 EUR for 100 VIP points."

Postad

Såsom jag förstår det så har ingen kört klart bonusen för det är en helt ny sida?

Iaf, alla andra språk ger 10 eur/100 VIP, norge danmark...varför just sverige DUBBELT så mkt....krävande bonushoror?

Postad
Såsom jag förstår det så har ingen kört klart bonusen för det är en helt ny sida?

Iaf, alla andra språk ger 10 eur/100 VIP, norge danmark...varför just sverige DUBBELT så mkt....krävande bonushoror?

Jag mailade pokerdandy om detta för att är det så att det bara är ett skrivfel skulle isånnafall bonusen bara ha betalats ut 10€ / 100 VIP B2B är rätt hårda och de ändrar sig sällan, har jag som erfarenhet iallafall.

Jag skrev att jag var svensk och att det på den svenska sidan stod 20€/100 VIP och på den engelska stod det 10€/100VIP och vad gäller?

fick detta svaret:

"We apologize for the incorrect information on the website. The bonus

code "Jokerdandy" is paid out at a rate of 20 EUR for 100 VIP points."

PokerDandy.com erbjuder alla sina nya spelare en bonus på 100%! Pengarna betalas ut med 20€ för varje 100 inspelade vip-poäng. Den maximala bonusen du kan få är 400€. Skriv in koden "Jokerdandy" vid första insättningen av pengar..

All new players can now enjoy a 100% bonus on their initial deposit.

The bonus is paid out 30 days after the deposit with €10 for every VIP100 earned during the period. The max amount of bonus you can earn is €400. The minimum payout for the bonus is €10.

Use the code "Jokerdandy" when making your deposit

Postad

Prova och se. Om det inte är ett skrivfel och 158000 personer mailar för att fråga så lär dom väll skriva tebaka att det är ett skrivfel till slut även om det nu inte skulle vara det.

Prova och spela ut den och se vad som händer, ha lite bollar tack.

Edit: Kommer spela denna i veckan och säger sen till om det är en go eller inte bara alla som verkar maila support kan sluta är jag glad.

Postad
Prova och se. Om det inte är ett skrivfel och 158000 personer mailar för att fråga så lär dom väll skriva tebaka att det är ett skrivfel till slut även om det nu inte skulle vara det.

Eftersom koden ger 20€/100vip även när man signar sig på sidan antar jag att skrivfelet inte låg på den svenska sidan utan på de övriga.

Postad

Eftersom koden ger 20€/100vip även när man signar sig på sidan antar jag att skrivfelet inte låg på den svenska sidan utan på de övriga.

Helt klart.

Tänke mer på att CS kanske skulle slippa en mailstorm för att sedan ta tillbaka den och säga att det ä 10€/100 VIP som gäller.

Postad

Jag signade nyss och då stod det på mitt konto :20e/100VIP:

Men jag kan inte kolla om det funkar, för jag kan inte ladda hem pokerklienten.

Vet inte vad jag ska göra för att det ska fungera.

Får väl se hur mycket jag tappar i växlingsavgift på 500$.

Det får väl bli läropengar, signa inte förren jag har laddat hem klienten.