ROmeoBOT Postad 10 Mars , 2006 Rapport Share Postad 10 Mars , 2006 Någon som vet vad som hänt med Prosharks? Den har legat nere en vecka snart. * Flytt til Poker OT - QoS * Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
RenRob Postad 10 Mars , 2006 Rapport Share Postad 10 Mars , 2006 ? Funkar hur bra som helst. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ROmeoBOT Postad 10 Mars , 2006 Författare Rapport Share Postad 10 Mars , 2006 Varför hittar jag den inte längre då? Har min ISP blockerat den? Någon annan som inte har problem? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kenan83 Postad 10 Mars , 2006 Rapport Share Postad 10 Mars , 2006 Funkar för mig me Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
petrozz Postad 12 Mars , 2006 Rapport Share Postad 12 Mars , 2006 jupp verkar funka som det ska Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
erras Postad 13 Mars , 2006 Rapport Share Postad 13 Mars , 2006 funkar utmärkt och har gjort det hela tiden Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Sagge Postad 13 Mars , 2006 Rapport Share Postad 13 Mars , 2006 Njea, något problem har dom. Jag kan tex inte logga in från startsidan utan måste gå till nån tråd som kräver inloggning för att få inloggningen att funka. Så har det varit idag också. Så något krux är det. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ROmeoBOT Postad 13 Mars , 2006 Författare Rapport Share Postad 13 Mars , 2006 Tackar alla som brytt sig om att svara på mitt desperata inlägg. Jag får försöka kontakta någon som kan mera om blockering av ip-adresser och sånt. I morgon kanske jag kan logga in hos en kompis. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Sagge Postad 13 Mars , 2006 Rapport Share Postad 13 Mars , 2006 <Banning av IP adress? Är det du som är Poexxxx? lol Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts