Gå till innehåll

När kommer kortlekarna?


Ving

Recommended Posts

2006-04-11

 

Alla bör ha fått sina kortlekar senast nästa vecka!

 

Mvh Sportingbet

2006-04-21

Vilken dag som helst nu kommer de som inte fått ännu att ha en kortlekt i brevlådan!

 

Mvh sportingbet

 

2006-04-24

Ja - de lär dyka upp snart!

 

Mvh Sportingbet

 

2006-05-08

De är på väg, ingen fara! De har gått iväg i omgångar och de sista på listan postas tisdag eller onsdag denna vecka.

 

Mvh Sportingbet

 

jo vi har ju hört det där med att de kommer vilken dag som helst ett tag nu, mindre snack och mer handling vore på sin plats.

 

Inte för att jag gråter blod över en kortlek precis men jag irriterar mig på folk som bara lovar och lovar men ingenting händer. Kan ni inte leverera dem förrens i januari 2008 så säg det istället för att tjata om snart, snart, snart.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag tror inte att jag kommer att få nån kortlek. jag har gett upp för länge sen. det är kul att jämföra med andra siter. när jag signade på Heypoker hade jag min handduk på 4 dar...

 

Jo då - de kommer, det kan jag lova :D

 

Vi har haft väldiga problem med leveranserna som gjort att man slitit sitt hår både en och två gånger. Det är ingen ursäkt, men förseningen beror på en leverantör till oss (som vi anlitat för sista gången).

 

Jag ber tusen gånger om ursäkt och förstår er ilska och frustration.

 

Vi skäms :oops:

 

Mvh Sportingbet

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nä, nätpokerbolagen brukar ha riktigt fina kortlekar som lätt kan kosta en hundring. Ivarjefall är det min erfarenhet.

 

Nu frågade jag ju dock inte efter någons erfarenhet i allmänhet, utan förväntade mig svar från någon som verkligen FÅTT leken från sportingbet.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det måste ju blivit något fel för er ?

 

Ja, eftersom jag inte har fått den ännu så är det något som är fel.. :twisted:

 

De är på väg, ingen fara! De har gått iväg i omgångar och de sista på listan postas tisdag eller onsdag denna vecka.

 

Mvh Sportingbet

 

I helvete att de har....

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...