Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

Alla berörda spelare har redan fått information, och för er alla som funderar på det.....

Så kan jag meddela att turneringen är flyttad..!!!!!

Den kommer att vara 2:e juni istället, med det är samma: plats, dag, tid, pris osv. det är bara datumet som är ändrat på grund av andra upplägg som kommit emellan, och detta var tyvärr ända lösningen.......

Så jag hoppas detta går lika bra för dig, som det gjort för övriga reggade spelare denna sköna helg :D

/Grebban

Postad

Tyvärr - den nya helgen passar inte alls.

Sköt på en Barcelona-resa för att kunna spela, men nu har turneringen blivit flyttad till resans nya datum... Typiskt!

Fick dock problem när jag försökte avregistrera mig. Stod att det inte gick... Hur ska jag göra?

Postad

Sköt på en Barcelona-resa för att kunna spela, men nu har turneringen blivit flyttad till resans nya datum... Typiskt!

Fick dock problem när jag försökte avregistrera mig. Stod att det inte gick... Hur ska jag göra?

Kollar upp detta ;)

Postad
Alla berörda spelare har redan fått information, och för er alla som funderar på det.....

Så kan jag meddela att turneringen är flyttad..!!!!!

Den kommer att vara 2:e juni istället, med det är samma: plats, dag, tid, pris osv. det är bara datumet som är ändrat på grund av andra upplägg som kommit emellan, och detta var tyvärr ända lösningen.......

Så jag hoppas detta går lika bra för dig, som det gjort för övriga reggade spelare denna sköna helg :D

/Grebban

Är det fortfarande så att det är Grebbestad, Linköpingspoker och 24hpoker som arrangerar turneringen, eller har det blivit några ändringar där?

Postad

Kollar upp detta ;)

Tackar. Någon framgång?

Postad

Kollar upp detta ;)

Tackar. Någon framgång?

Förlåt, glömde dig.. :cry: Tar tag i detta direkt imorgon onsdag :D

Postad

VIKTIG INFORMATION

Lite ändringar och nyheter när det gäller Mantorp Track Race....

Från början var detta evenemang planerat mellan Mantorp samt Grebbestad Event med 24h-poker.

När allt var spikat och klart så visade det sig att Linköping poker även skulle arrangera Östgöta Open i närheten av vårat evenemang, därav vart samarbetet med Linköping poker.

Det som nu gäller är att Östgöra Open med Linköping poker inte kommer att arrangeras i samband med Track Race Poker på Mantorp, detta är åter ett samarbete mellan Mantorp, Grebbestad Event/poker och 24h-poker.

Men inget annat är ändrat, det som är nytt är att Linköping poker kommer att genomföra östgöta open på annan plats, tid och datum vet jag tyvärr ej.

Dock lite andra nyheter till er alla :D

Många har haft lite problem att registrera sig via 24h-poker, vilket innebär att från i morgon kommer ni att kunna maila oss på: grebbestadevent@telia.com för att därfter få information om hur ni gör inbetalning till detta evenemang precis som vid tex: WCC, Masters Of Poker samt EPC.

(Tack EPC för lånet av erat företagsnamn, ni har go götta :D )

Vidare kommer detta evenemang att genoföras med mycket hjälp av alla pokerklubbar i regionen Östgöta.....

Och tack till alla Er klubbar som möte upp i Sth till William Hill och all den positiva respons jag och "River" fick under denna kväll, så med detta bak oss hoppas och tror vi på en otroligt rolig och "udda" pokerdag med spelstart Kl:10.oo med uppehåll för att spela på V75 och samtidigt se detta direkt vid spelborden när vi lirar poker.......

Så, det nya sättet för att regga sig till Track Race Poker är:

Maila till: grebbestadevent@telia.com

Uppge:

Namn, Mail samt mobilnummer så kommer mera info om inbetalning via BG-nummer på mailen till Er. :D

Grebban/River

Postad

Kollar upp detta ;)

Tackar. Någon framgång?

Förlåt, glömde dig.. :cry: Tar tag i detta direkt imorgon onsdag :D

Har sökt svar från 24hpoker men utan resultat. Det är nu 1½ vecka sedan jag uppmärksammade dem om problemet. Tack för att ni tar tag i det.

• 2 weeks later...
Postad

Mantorp Track Race Poker, Mantorp

Hej alla pokervänner.

Alltid när vi har skrivit till Er så har vi alltid haft positiv information till Er, men ibland så måste det tyvärr komma tråkig information, även om vi inte kan påverka det denna gång.

Som ni alla vet så var turneringen först planerad till den 20:e maj, Mantorpstravet flyttade då denna till den 3:e juni för att de var dubbelbokade.

Vi har nu fått den korrekta informationen:

Mantorpstravet har sedan ngn månad tillbaka fått en ny styrelseordförande, och det var enligt VD Pär, T så ville hon flytta turneringen till den 3:e pga att hon inte visste tillräckligt om eventet.

Idag har vi fått besked av Restaurangchef Manfred samt VDèn Pär att deras nya styrelseordförande vill ha ytterligare tid på sig sätta sig in i eventet, och vill åter att vi tar upp detta till hösten igen.

Så som ni förstår så har Mantorps styrelse nu ställt in helgens event. Och vi på Grebbestad Event samt 24h-poker är givetvis mycket ledsna för detta, men dock inget vi kan påverka.

Vi kan bara beklaga det inträffade, för vi vet att det hade blivit en bra turnering med totalt 197 spelare i startfältet, men vi kommer tillbaka till Mantorp i höst. Och vidare nu under sommaren och hösten kan ni följa våra olika evenemang på våran hemsida: http://www.grebbestadspoker.se med lösenordet: klonk

Och för Er som vill ha lite trevlig läsning då under helgen kan vi rekommendera v-tidningen First Poker´s senaste nummer.

Vänligen

Grebbestad Event / Grebbestadspoker.se

Grebban & Mr River. / Tel: 0730-56 99 99