Gå till innehåll

Track Race - VIKTIG INFO!


grebban

Recommended Posts

Den 2:e juni på Mantorpstravets restaurang kommer det att arrangeras en pokerturnering för max 200 pers.

Buy-In kommer att vara 2000+200 sek.

 

PRISPOTT: 400.000 SEK

 

Start på turneringen är Kl:10.oo.

Detta innebär att vi samtidigt som pokern är, kommer att visa direktsändningen av V75 denna dag.

 

Anmälan/reg till denna turnering genom att maila till grebbestadevent@telia.com.

Vi måste veta dit:

- Namn

- MobNr.

- Mailadress.

(märk mailet med "mantorp")

 

Vänligen.

Grebban & River

Grebbestad.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

:D Tror faktiskt inte att dom gör detta, vi har haft många och långa samtal med Mantorp, så väl som rest. VD, samt trav VD och de i sin tur med ATG huvudkontor.

Det roliga i det är att det är dom så ligger bakom och verkligen trycker för detta....

Men men, man skall aldrig säga aldrig ;)

 

Men körs det så är det en otroligt rolig kombination med poker och trav, så vi håller "tömmarna" att dom inte får kalla "hovar" :P:P

 

/Grebban

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tyvärr grebban har jag än känsla av att den här turneringen kan bli inställd tror mantorp kan få kalla fötter.

Men roligt att se att ni är så offensiva hoppas ni får genomför den.

 

 

Detta låter mycket kul och trevligt. Det känns som att ett Mantorpbesök kan komma att bli aktuellt i vår... Bra jobbat Grebban!

 

Detta ligger väl helt i linje med hur diskussionerna har gått rörande hur man ska göra banorna lönsamma även icke tavlingsdagar. Att sen just detta pokerevent stötts och blötts flitigt bland inblandade parter borgar väl för att de verkligen är beredda att genomföra det. Man behöver ju ens lägga ihop ett plus ett för att inser varför just ett pokerevent är av extra stort intresse. Jag är ganska övertygad om att den/de som bär det yttersta ansvaret är beredda att trycka in en hel del i den rättsliga potten för att testa detta koncept.

 

Däremot kan jag nästan se hur Kärrbrinks ansikte blir allt rödare när han sitter och slår med sin triss-skrapa i skrivbordet och undrar varför det inte räckte med att antälla Ken för stilla medborgarnas sug efter att få kasta lite löv :-)

 

Till Grebban, har ni en färdig strategi för hur ni ska agera när/om spelmonopolet faller? Det luktar onekligen så.... :-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Däremot kan jag nästan se hur Kärrbrinks ansikte blir allt rödare när han sitter och slår med sin triss-skrapa i skrivbordet och undrar varför det inte räckte med att antälla Ken för stilla medborgarnas sug efter att få kasta lite löv :-)

 

:D:D:D:D:D

Grebban

 

 

Till Grebban, har ni en färdig strategi för hur ni ska agera när/om spelmonopolet faller? Det luktar onekligen så.... :-)

:D:D Japp, och med andra stora aktörer inblandande ;);)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hoppas du har rätt då kanske vi får se elitloppspoker på valla.

Men det jag mest tänkte på var det som sades i radio intervjun för ett tag sen av lotteriinspektionen advokat att alla poker kubbar i sverige är olagliga, och om jag förstått rätt så delar lotteriinspektionen även ut speltillstånd till travbanor,

jag tror inte dom blir så glada om travbanor hyr ut lokaler till arrangemang som dom anser olagliga.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hoppas du har rätt då kanske vi får se elitloppspoker på valla.

Men det jag mest tänkte på var det som sades i radio intervjun för ett tag sen av lotteriinspektionen advokat att alla poker kubbar i sverige är olagliga, och om jag förstått rätt så delar lotteriinspektionen även ut speltillstånd till travbanor,

jag tror inte dom blir så glada om travbanor hyr ut lokaler till arrangemang som dom anser olagliga.

 

Elitloppet går helgen därpå.... :(

Annars hade det varit kul :D

/Grebban

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej alla som vill vara med om Track Race. Mailen bara ramlar in, provar att svara så många jag kan, men lovar att under kommande vecka så är det mera info på "G", vi skall köra en turnering i Grebbestad nu till helgen så efter denna kommer det :P

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ok alla poker och travälskare, nu är EPC avslutat, så nu är det full gas med Mantorp som gäller :D

Dock har vi nu lite ändringar...... till det possitiva.. !!

 

Vi kommer att köra detta evenemang ihop med Linköpingspokerklubb, så namnet blir helt enkelt Track Race/Östgöta Open denna helg.

Vi dubblar upp antalet platser till 400, prispotten är då 800.000 tändstickor.

 

Vi kommer inte att lova, men vi kommer ev. att ha ngr dealers till er under huvudturneringen, samt under cash-gamet.

 

Tider som nu gäller är start: 10.oo den 20:e, lunch lagom för att kunna sätta sin V75 rad direkt på travbanan.

Travet visas live under turneringens gång.

Det kommer att vara ett endagars evenemang, vi kommer som sagt att vara på Mantorps Travrestaurang som har fullständiga rättigheter.

 

Vi har gjort ett avtal med stadshotell Mjölby där du bor för 400:-/per i dubbelrum. 650:- för enkelrum

 

För att få vidare och mera info, eller hur du reggar dig, så mailar du till grebbestadevent@telia.com så kommer det all info du behöver ögonen böj.. :P

 

/Grebban

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vi har gjort ett avtal med stadshotell Mjölby sär du bor för 200:-/per i dubbelrum. 650:- för enkelrum

 

/Grebban

 

Med andra ord bokar man ett dubbelrum för två pers och bor själv i det, för 400 kr...

 

Klok.... :cry: Tryckfeldummer har varit framme.. ;) skall ju vara 400:-/person i dubbelrum, inget annat.....

Tack för notering....

/Grebban

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 3 weeks later...
Vid senaste uppdateringen var det 109/200 platser tagna. Hur många av/400 finns det kvar nu? Har reggat mig, men försöker hota lite kompisar att haka på...

 

Reggade via 24h, så nu ska jag sluta mailbomba dig Grebban. Tack för all support dock.

 

Inga problem, bara att maila om det är ngt :D

/Grebban

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...