summlan Postad 10 Mars , 2006 Rapport Postad 10 Mars , 2006 Mailade bayoupoker om nått helt annat å fick dehär som svar In regards to our sign up bonus offer - we offer a 100% sign up bonus on any deposit method with a $20 minimum and no maximum limit. Regarding poker, we are currently offering at 2:1 (50%) bonus conversion based on contributed rake, but will change to a point system in the future - we will provide details on our site once the new system is implemented. The current bonus structure is as follows - the bonus releases at a 2:1 ratio which means for every dollar you contribute to the rake, you get 50 cents in bonus released. Although not a rakeback program - it equates to a 50% return. The bonus releases and posts to your account every 24 hours; at that point the amount released for the day before goes into your "cashier" account and you can then transfer it to play poker if you choose. In regards to a reload bonus - just send me an email request once you require additional free bonus money and I would be happy to submit a comp to your account - anytime! Tom @ BayouPoker Site Administrator pilla på qos ja kom inte på nått bättre ord än rakeback i rubriken. Citera
TheEddster Postad 10 Mars , 2006 Rapport Postad 10 Mars , 2006 Så om jag förstått det här rätt, ex. jag sätter in 250$ - omsätter 500$ vid borden och kan då håva in 250$ i bonus?? Hojta nån om jag tolkat det hela helt uppåt väggarna? Citera
slice74 Postad 10 Mars , 2006 Rapport Postad 10 Mars , 2006 Så om jag förstått det här rätt, ex. jag sätter in 250$ - omsätter 500$ vid borden och kan då håva in 250$ i bonus?? Hojta nån om jag tolkat det hela helt uppåt väggarna? $500 i rake om jag fårstått det rätt. Det motsvarar 50% rakeback/cashback eller vad vi nu ska kalla det. Citera
Kollikock Postad 10 Mars , 2006 Rapport Postad 10 Mars , 2006 Knappast omsätter $500 utan betalar $500 i rejk. Om vi säger att du spelar på ett vanligt bord och varenda pott du är med i uppgår till $40 och alla potter du spelar blir HU, så du betalar $20 i varje pott. Om det är samma rejkstruktur här som på de flesta andra sajter kommer du då att betala $1 i rejk i varje sådan hand. Det betyder att du bara behöver spela 500 sådana händer för att få dina $250. Inte så sweet, men 50% rejkback är ju bra om man ändå spelar på stället. Citera
Recommended Posts