Gå till innehåll

FLT - Trn, 5/11, €20.000 hos 24hPoker!


callen

Recommended Posts

Jo, innan rebuyperioden var över var det vildavästern på mitt bord med. Ett par stycken som verkade ha inställningen att de verkligen ska göra max rebuy innan perioden var över. Får se om det lugnar ner sig lite nu (vilket kanske är en omöjlighet med youre vid bordet).

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

jag åkte som 45a med QJ

Floppade 2par och drog på, men han syna och K kom på turn, han satt mig all in...vilket va väldigt lite extra, och jag visste jag va slagen. Hade dock 2par och färgdrag då....men inget gick.

 

 

ATT JAG ALDRIG KAN HA FLYYYT!!! ;)

 

Att jag aldrig lär mig att jag inte ska spela FL :D

 

Lycka till ni andra nu!!!!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sådär ja. Från topen till botten med AA på knappen.

Chop leadern vägrar släppa sina 9To preflop sen träffar han en nia och tycker den ska stå så han betar o sen synar han ner hela vägen och träffar en av sina fyra sjuor som ger han stegen..

 

Edit: Glömde jag säga hur mkt jag hatar FL ibland :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jo, det såg ju inte alls bra ut. Tyvärr visade sig 24hs programvaras mörka sida med.. Jag ligger 3e sist med en kvar att åka då andra bordet med de 2 som har till typ en BB börjar ta full tid på sig. Att inte ha Hand for hand när det är en kvar till ITM och flera bord är ju faktiskt riktigt riktigt dåligt.

 

Skärpning här 24h :roll:

 

Som tur var hittade drc en höjning med A5 som drog ut TT och spelet flöt på sen igen. ;D tack för den träffen drc, gick man ju lite plus iaf efter ett par addons.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...