Gå till innehåll

Feb. reload?


BingoBenny

Recommended Posts

Tja, är lite nyfiken över varför jag inte har fått min reload bonus på Hey.. Satte in pengar där och reloadade för full bonus på 200€ den 8:e Februari, idag den 9:e Mars har jag inte fått den än..

 

Är dock inte säker på att jag rensade hela bonusen, saknades några vip poäng för de, betyder de att jag kan glömma den? =\

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vanligtvis skulle det sluta med att HeyJohan ber dig PMa ditt användarnamn, så då du kunde väl lika gärna PMat johan från början?

Men nu råkar det inte vara att så är fallet.

 

Hint: Februari har 28 dagar

 

Helt otroligt att detta har blivit en forumsdel för supportärenden.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

OK, jag vet att det låter som en dålig ursäkt, men vi har varit på en personalaktivitet hela eftermiddagen och nu kommit tillbaka.

Undertecknad kör gokart näst bäst på kontoret men om mitt förslag att vi sparkar vinnaren går igenom så borde det göra mig till bäste förare, eller hur? :)

 

 

BingoBenny: Om det är så att du inte har PM:at mig ditt användarnamn så gör det nu. Om du redan har gjort det så kommer ett svar inom kort.

 

MSN-supporten är inte 24/7 då den sköts från kontoret här och inte från den 24h-gemensamma supporten.

När vi har hand om all support själva blir det en annan sak så klart men som det är nu så bemannas den kontorstid och ska ses som en extra service.

 

Mvh Johan

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...