vafantroru Postad 9 Mars , 2006 Rapport Postad 9 Mars , 2006 Hittar ingen tråd om detta.. men primanätverket inkluderar ju x antal sajter, och borde således ha massa sköna sign up bonusar, ngn som kan länka och tipsa om lite prima sidor med sign up bonus? tacksam för svar Citera
Illuminated Postad 9 Mars , 2006 Rapport Postad 9 Mars , 2006 Kolla http://www.primapoker.com där kan du kolla upp alla siter, det finns en del justa bonusar Citera
thomaskrstd Postad 9 Mars , 2006 Rapport Postad 9 Mars , 2006 bet365 har ju en bra för nya spelare , sätta in minst 50$ och du får 100$ vid 500 rakade händer på 0.25/0.50NL borden exempelvis , du kan få bonusen efter var 50:e rakad hand dvs 10 dollar åt gången om du vill det. Citera
larsdissler Postad 9 Mars , 2006 Rapport Postad 9 Mars , 2006 bet365 har ju en bra för nya spelare , sätta in minst 50$ och du får 100$ vid 500 rakade händer på 0.25/0.50NL borden exempelvis , du kan få bonusen efter var 50:e rakad hand dvs 10 dollar åt gången om du vill det. Är det inte så om du bara sätter in $50 så kan du max få $50? Citera
Illuminated Postad 9 Mars , 2006 Rapport Postad 9 Mars , 2006 Nej, upp till $100 på första insättningen om du sätter in $50 Citera
morsan Postad 9 Mars , 2006 Rapport Postad 9 Mars , 2006 är de bara 1 konto per familj som gäller eller? min son har ett konto på bet365 redan nämligen... Citera
vafantroru Postad 9 Mars , 2006 Författare Rapport Postad 9 Mars , 2006 Ser att man inte får använda flera bonusar inom nätverket. dvs cleara flera olika bonusar på olika skins. men hur funkar detta i praktiken?? funkar det att cleara de olika sidornas bonusar eller märker de i signupen att denna person finns på en annan sida och får man ingen bonus?? TACKsam för svar Citera
Hakka Postad 9 Mars , 2006 Rapport Postad 9 Mars , 2006 Ser att man inte får använda flera bonusar inom nätverket. dvs cleara flera olika bonusar på olika skins. men hur funkar detta i praktiken?? funkar det att cleara de olika sidornas bonusar eller märker de i signupen att denna person finns på en annan sida och får man ingen bonus??TACKsam för svar Det verkar vara vissa sidor inom prima som har denna regel, vill minnas att jag läste en tråd på forumet om detta nyligen. Kan tyvärr inte länka till tråden åt dig. Citera
thomaskrstd Postad 9 Mars , 2006 Rapport Postad 9 Mars , 2006 Ser att man inte får använda flera bonusar inom nätverket. dvs cleara flera olika bonusar på olika skins. men hur funkar detta i praktiken?? funkar det att cleara de olika sidornas bonusar eller märker de i signupen att denna person finns på en annan sida och får man ingen bonus??TACKsam för svar Det verkar vara vissa sidor inom prima som har denna regel, vill minnas att jag läste en tråd på forumet om detta nyligen. Kan tyvärr inte länka till tråden åt dig. Jag har fått både nordicbets bonus och bet365:s bonus med samma pokeralias , iofs spelade jag inte på bägge siterna samtidigt men det borde ju inte vara något problem fast mer än dessa 2 sidor har jag inte spelat på. Citera
Recommended Posts