listig Postad 14 Mars , 2006 Rapport Share Postad 14 Mars , 2006 Är det någon filur här som får igång sin MultiPoker-klient? Skulle vara intressant att veta vad denne isåfall kör för operativsystem, om service pack och dylikt skräp är installerat osv. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
baller Postad 14 Mars , 2006 Rapport Share Postad 14 Mars , 2006 Funkar här, XP, SS2 osv inget konstigt alls... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
spanarn Postad 14 Mars , 2006 Rapport Share Postad 14 Mars , 2006 Funkar här, XP, SS2 osv inget konstigt alls... Men du har väl inte installerat klienten någon gång under de senaste veckorna? Jag har lirat på MultiPoker och haft klienten i typ 1år och nu när jag installerat om klienten så krashar den hela tiden vid uppstart.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TonyS Postad 17 Mars , 2006 Rapport Share Postad 17 Mars , 2006 Har fortfarande samma problem med Multipoker men när jag testade PokerNows klient så funkade det... Vet inte riktigt hur det hänger ihop men jag har fått den uppfattningen att Multipoker och Pooernow är detsamma...? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ROmeoBOT Postad 18 Mars , 2006 Rapport Share Postad 18 Mars , 2006 Jag har nu testat att installera Multipokers klient på 2 av mina andra datorer med dåligt resultat, det funkar inte. Varken i XP eller Windows 98, som jag har på min bärbara. Däremot funkar den gamla utmärkt, som jag har på min ordinarie dator. Men om man av någon anledning måste installera om så är det ju kört.. Den versionen som fungerar är Client version 1.2 build 85. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
back Postad 18 Mars , 2006 Författare Rapport Share Postad 18 Mars , 2006 Har fortfarande samma problem med Multipoker men när jag testade PokerNows klient så funkade det...Vet inte riktigt hur det hänger ihop men jag har fått den uppfattningen att Multipoker och Pooernow är detsamma...? PokerNow fungerar fortfarande inte för mig, inte Multipoker heller. Ä rdet någon som fått svar ang. detta från någon av sidorna? Mig ignorerar de bara iaf, svarar inte på några mail gällande det här längre. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
morsan Postad 22 Mars , 2006 Rapport Share Postad 22 Mars , 2006 vart kan jag tanka denna versionen? vill ta den här lätta bonusen! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Thirdheaven Postad 27 Mars , 2006 Rapport Share Postad 27 Mars , 2006 Det är ett ganska underligt problem med multipoker eftersom det funkar perfekt om du hade det på datorn innan problemet uppstod. Men avinstallerar du programmet kommer det inte att funka. Jag har kunnat spela på mitt konto på it-cafe och hos vänner. Men sedan jag omformaterade datorn har det inte funkat och supporten verkar ju vägra svara när man mailar. Riktigt irreterande när man har en fin slant på kontot. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts