Zyr Postad 5 November , 2004 Rapport Postad 5 November , 2004 Någon som har den minsta uppfattning vad som är lagom att ha i br för SnG's om man är en vinnande spelare? Jag började med $200 på eurobet coralpoket, lirade enbart till att börja med $10 SnG's, efter några dagar tröttnade jag och gick upp till $20. Nu 3 dagar senare har jag runt $800-900 på kontot. När är det läge att ta $30? (spelar på coral tackvare 25% rakeback, det är ett pp skin) Någon sa att 50x inköpet kanske var lagom, jag spelar enbart SnGs på den sidan och ofta 2-3 samtidigt. /Zyr * RP - QoS * Citera
psychologically loose Postad 5 November , 2004 Rapport Postad 5 November , 2004 Jag läste en helt tråd om det på 2+2 forums för ett tag sedan, och konsensus var att 15-30 x inköpet var lagom, beroende hur stora risker man var beredd att ta. Sök efter tråden om du vill veta mer... edit: läste att du spelar fler bord, samtidigt. Vet inte hur siffrorna ska anpassas efter detta... Citera
rumpino Postad 4 December , 2004 Rapport Postad 4 December , 2004 konsensus var att 15-30 x inköpet var lagom Så om jag ska köra 5/1 på party bör jag alltså ha 90-180 usd insatta? Citera
Gyre Postad 4 December , 2004 Rapport Postad 4 December , 2004 konsensus var att 15-30 x inköpet var lagom Så om jag ska köra 5/1 på party bör jag alltså ha 90-180 usd insatta? Måste bara påpeka att det är lite dumt att spela 5+1 på party och skins (och alla andra siter med 5+1 såklart) eftersom raken blir 20%. Men visst, har man inte rulle eller inte tro sig klara att spela på 10+1 (lika dåliga spelare, upplever dem som sämre nästan) så kanske man inte har nått val, om man kan spela på Prima där raken "bara" är 10% på $5 SnG så är det klart att föredra tycker jag. Iofs är motståndet på Patry av sällen skådat dåligt slag. Citera
rumpino Postad 4 December , 2004 Rapport Postad 4 December , 2004 Måste bara påpeka att det är lite dumt att spela 5+1 på party och skins (och alla andra siter med 5+1 såklart) eftersom raken blir 20%. Men visst, har man inte rulle eller inte tro sig klara att spela på 10+1 (lika dåliga spelare, upplever dem som sämre nästan) så kanske man inte har nått val, om man kan spela på Prima där raken "bara" är 10% på $5 SnG så är det klart att föredra tycker jag. Iofs är motståndet på Patry av sällen skådat dåligt slag. Japp, det vet jag Men jag vet inte om jag har råd att gå upp till större bord som nybörjare och $50 på kontot? Har spelat lite på 10/1 också och upplever ingen skillnad, men jag ville bara veta vad som är "korrekt". Hamnar >50% av gångerna ITM iaf .. så det kanske är värt att enb. spela på $10? Citera
Hjort Postad 4 December , 2004 Rapport Postad 4 December , 2004 Japp, det vet jag Men jag vet inte om jag har råd att gå upp till större bord som nybörjare och $50 på kontot? Jag tror att även om du är en förlorande spelare kommer du förlora mer per 5+1 än per 10+1 i snitt. Om du inte suger väldigt mycket. Citera
ayecappy Postad 4 December , 2004 Rapport Postad 4 December , 2004 Så om jag ska köra 5/1 på party bör jag alltså ha 90-180 usd insatta? nej Citera
Recommended Posts