Uppenberg Postad 7 Mars , 2006 Rapport Postad 7 Mars , 2006 hur annulerar man uttag från party clienter (pokernow)? Citera
bullebyn Postad 7 Mars , 2006 Rapport Postad 7 Mars , 2006 vet inte, men detta kanske är ett bra sätt att få bort uttagsriggningen??.göra en taktisk uttagning och sen avbryta den? Citera
Uppenberg Postad 7 Mars , 2006 Författare Rapport Postad 7 Mars , 2006 jag skrev in fel nummer och har bara 21 $ kvar på kontot och minsta man kan ta ut är 50 $, surt... Citera
cheunce Postad 7 Mars , 2006 Rapport Postad 7 Mars , 2006 jag skrev in fel nummer och har bara 21 $ kvar på kontot och minsta man kan ta ut är 50 $, surt... Sattsa allt i en SnG och hoppas du vinner. Gjorde själv så en gång när jag gjorde samma och "råka" ha kvar lite mer än $30 och körde en $30 SnG och vann Edit: Fast nu kanske $21 är en stor del av din rulle och då är du kanske inte lika sugen på att offra dem. Citera
Uppenberg Postad 8 Mars , 2006 Författare Rapport Postad 8 Mars , 2006 hehe, jag tror jag ska sätta in pengar så jag har över 50 $ och sen casha ut allt Citera
Recommended Posts