BlueScreen1 Postad 5 November , 2004 Rapport Postad 5 November , 2004 hallå, jag kan inte anmäla mig till söndagspoker. 04-11-05 Citera
bob_beach Postad 5 November , 2004 Rapport Postad 5 November , 2004 mmm, har du rätt lösen ord och så? Skicka ett mail till info@geflepoker.se med ett nytt lösenord annars. Du kan komma upp till lokalen på söndag och anmäla dig på plats också, inte vad vi rekommenderar men nöden har ingen lag som man säger. Citera
goodguy Postad 5 November , 2004 Rapport Postad 5 November , 2004 BlueScreen1, vad blir fel när du försöker anmäla dej? Du behöver skriva din mejladress och ditt lösenord. Om du glömt ditt lösenord kan du klicka på länken "Jag har glömt lösenordet" - då skickas ett mejl till dej med ditt lösenord. Skriv gärna när det blir fel - även om du får nåt felmeddelande. Svara här eller mejla till info@geflepoker.se - så ska vi se till att det fungerar. // Johan Citera
Recommended Posts