elninjopink Postad 6 Mars , 2006 Rapport Postad 6 Mars , 2006 Hey! Jag beställde 3 st discshop presentkort den 2:a mars. Jag fick en bekräftelse på beställningen, men inga presentkort har kommit än. De ska väl komma på mailen eller har jag fattat det hela fel? Inga VIP's verkar ha dragits heller... Kan det vara så att det bara är försenat eller ska jag göra en ny beställning? Citera
cheunce Postad 7 Mars , 2006 Rapport Postad 7 Mars , 2006 Hey!Jag beställde 3 st discshop presentkort den 2:a mars. Jag fick en bekräftelse på beställningen, men inga presentkort har kommit än. De ska väl komma på mailen eller har jag fattat det hela fel? Inga VIP's verkar ha dragits heller... Kan det vara så att det bara är försenat eller ska jag göra en ny beställning? Skicka ett PM till HeyJohan så kollar han upp det till dig. Citera
HeyJohan Postad 7 Mars , 2006 Rapport Postad 7 Mars , 2006 elninjopink: Exakt, skicka ett PM (om du inte redan gjort det) så ska jag ta och kolla på det direkt. Suttit i möte på förmiddagen, men ska beta mig igenom nattens hög nu. Beklagar att du har fått vänta på dina presentkort. Nu ska vi se till att du får dem Mvh Johan Citera
Recommended Posts