Gå till innehåll

Kul med anagram!


Myssion

Recommended Posts

Av mina tre bidrag är två kvar?

 

Okej, SQo var kanske för lätt, men de två kvarvarande... de har spelat poker, men är inte proffs.

 

L (risig donna) har typ gått till semifinal i en stooor pokertävling liksom och slagit ut massor med pokerproffs på vägen. Skriver nog snart pokerbok.

 

Knarkade klimp - ni får musikledtrådar: Mötley Crüe - Smokin' in the boys room samt Backstreet Boys - The Call

 

Nu då?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 81
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

L (risig donna) = Linda Rosing

Fast nån måste väl ha tagit det? Tyckte t o m att jag läste det nånstans i tråden, men sen var det borta.

 

Jo, jag har oxå läst det så jag sket i å svara på den där =P

 

Nej, det var Daring Lions som också blev Linda Rosing. Denna människa belönades alltså med två anagram i ett pokerforum... :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Får nog ledtråda er lite på ett par:

 

Danish Medusah är kanske inte direkt en pokerspelare, men iallafall lite av en bluffgubbe.

 

Michigan Tea är däremot en pokerspelare, fast anagrammet är inte baserat på hans riktiga namn, utan på hans smeknamn.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Bara några stycken kvar nu. Hint: (Minst) en av dem sitter på finalbord i WSOP nu.

 

Peter Thorn är jag ganska säker på är fel svar.

 

Visste inte vem det var, fick bara fram det namnet, sen googlade jag på det +poker. Då kom det upp en länk om att han spelat WSOP på 70-talet, så kanske då ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Bara några stycken kvar nu. Hint: (Minst) en av dem sitter på finalbord i WSOP nu.

 

Peter Thorn är jag ganska säker på är fel svar.

 

Visste inte vem det var, fick bara fram det namnet, sen googlade jag på det +poker. Då kom det upp en länk om att han spelat WSOP på 70-talet, så kanske då ;)

 

Jag har ju glömt hälften av anagrammen själv, så jag är inte 100% säker på att det är fel, men eftersom jag inte känner igen namnet så tror jag att det måste vara någon annan. :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...