Myssion Postad 6 Mars , 2006 Rapport Postad 6 Mars , 2006 Lista ut vilka kända pokerspelare som gömmer sig bakom nedanstående anagram (en och annan slamkrypare kanske ) EDIT: De som är lösta har jag skrivit till det rätta svaret på. De som inte är lösta har jag inte skrivit till det rätta svaret på. Olösta är i fetstil. Hadron Ranting = Dan Harrington Busy Londoner = Doyle Brunson Michigan Tea = The Magician (Antonio Esfandiari) Naken-Erland = Ken Lennaard Yngve Len = Evelyn Ng Herr Potent = Peter North Ken Fallacy = Layne Flack Interlaced Vaxes = Alexander Stevic Gnider Cirkeln = Erick Lindgren Larker Moll = Karl Möller (Moller) Miscreation Candle = Cecilia Nordenstam Daring Lions = Linda Rosing Dolores Bunny = Doyle Brunson Endure Angelina = Daniel Negreanu Nanometers Icicle Scrounger-Fish = Chris Ferguson Danish Medusas = Saddam Hussein (Bluffgubbe) Ash'n Guns = Gus Hansen Riling Redneck = Erick Lindgren Holed Rewarder = Howard Lederer Sonny Boulder = Doyle Brunson Cygnet Snouty = Scotty Nguyen Glen Envy = Evelyn Ng Stinkpot Urania = Patrik Antonius Curt Joliet = T.J. Cloutier Gianthoods Jon Grinned Licker = Erick Lindgren Monkish Creamery = Chris Moneymaker Handskens Inresor = Anders Henriksson Slacker Mule = Marcel Luske Serbians Boots Neutrals Milkweed = Mikael Westerlund Anusmens = Nusseman Gned Malin = Dan Glimne Mister Karma = Mats Iremark London-Barbar = Ola Brandborn Maskerat Rim = Mats Iremark Ogräset Jens = Jens Ogsäter a.k.a. Djens L (risig donna) = Linda Rosing Knarkade klimp SQo = QoS (Bonuspoäng till eurythmech som knäckte det här anagrammet, som på förhand betraktades som ett av de klurigare.) Lycka Till! Citera
garpen Postad 6 Mars , 2006 Rapport Postad 6 Mars , 2006 vad gör du på din fritid då ? Han verkar ialla falla ha för mkt av den varan Citera
Myssion Postad 7 Mars , 2006 Författare Rapport Postad 7 Mars , 2006 Men kom igen nu då... Latkorvar! Citera
garpen Postad 7 Mars , 2006 Rapport Postad 7 Mars , 2006 Men kom igen nu då... Latkorvar! Vill du ha svaren här eller? Citera
garpen Postad 7 Mars , 2006 Rapport Postad 7 Mars , 2006 Lista ut vilka kända pokerspelare som gömmer sig bakom nedanstående anagram (en och annan slamkrypare kanske ) Dan Harrington Busy Londoner Michigan Tea Naken-Erland Yngve Len Herr Potent Ken Fallacy Interlaced Vaxes Gnider Cirkeln Larker Moll Miscreation Candle Daring Lions Doyle Brunson Endure Angelina Nanometers Icicle Scrounger-Fish Danish Medusas Gus Hansen Riling Redneck Howard Leaderer Sonny Boulder Cygnet Snouty Glen Envy Stinkpot Urania Curt Joliet Gianthoods Jon Grinned Licker Monkish Creamery Handskens Inresor Slacker Mule Serbians Boots Neutrals Milkweed Lycka Till! Citera
thestonk Postad 7 Mars , 2006 Rapport Postad 7 Mars , 2006 Min favorit är med två gånger, jippi. Citera
Skadast Postad 7 Mars , 2006 Rapport Postad 7 Mars , 2006 Ok... en till att klura på. Anusmens Citera
Skadast Postad 7 Mars , 2006 Rapport Postad 7 Mars , 2006 Naken-Erland - mkt vass lirare. Haha... varför tar han inte det nicket online egentligen? lysande Citera
dj.lasseman Postad 7 Mars , 2006 Rapport Postad 7 Mars , 2006 garpen tog inte... Naken-Erland - Ken Lenaard Cygnet Snouty - Scotty Nguyen som jag såg. Citera
Nusseman Postad 7 Mars , 2006 Rapport Postad 7 Mars , 2006 Ok... en till att klura på. Anusmens Det där var inte snällt! Citera
Myssion Postad 7 Mars , 2006 Författare Rapport Postad 7 Mars , 2006 Ok... en till att klura på. Anusmens Det där var inte snällt! Citera
wedo Postad 7 Mars , 2006 Rapport Postad 7 Mars , 2006 Ok... en till att klura på. Anusmens Det där var inte snällt! hahaha Citera
Myssion Postad 7 Mars , 2006 Författare Rapport Postad 7 Mars , 2006 Några till: Mister Karma London-Barbar Gned Malin Maskerat Rim Ogräset Jens Citera
thestonk Postad 7 Mars , 2006 Rapport Postad 7 Mars , 2006 Får jag också bidra med några? L (risig donna) Knarkade klimp SQo Citera
Myssion Postad 7 Mars , 2006 Författare Rapport Postad 7 Mars , 2006 L (risig donna) SQo För svår för mig... Citera
Narkissoz Postad 7 Mars , 2006 Rapport Postad 7 Mars , 2006 Några till: Mister Karma London-Barbar Gned Malin Maskerat Rim Ogräset Jens Dan Glimne, resten orkar jag inte kolla på nu Citera
Myssion Postad 19 Juli , 2006 Författare Rapport Postad 19 Juli , 2006 Får bumpa upp den här igen, jag behöver hjälp med att lista ut de flesta av dessa, trots att jag själv skrev dem en gång i tiden... Citera
eurythmech Postad 19 Juli , 2006 Rapport Postad 19 Juli , 2006 Får bumpa upp den här igen, jag behöver hjälp med att lista ut de flesta av dessa, trots att jag själv skrev dem en gång i tiden... Editera post #1 när ett anagram är löst, din slöfock Citera
Myssion Postad 19 Juli , 2006 Författare Rapport Postad 19 Juli , 2006 Får bumpa upp den här igen, jag behöver hjälp med att lista ut de flesta av dessa, trots att jag själv skrev dem en gång i tiden... Editera post #1 när ett anagram är löst, din slöfock Från en latkorv till en annan latkorv: Done. Citera
eurythmech Postad 19 Juli , 2006 Rapport Postad 19 Juli , 2006 Busy Londoner = Doyle Brunson SQo = QoS (bonuspoäng?) Yngve Len = Evelyn Ng Larkel Moll = Karl Möller (Moller) Citera
Recommended Posts